گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

سلاح جدیدی به بازی فورتنایت اضافه می‌شود

شرکت اپیک از عرضه سلاح جدیدی به نام Revolver همراه با آپدیت بعدی بازی فورتنایت خبر داد. اینطور که به نظر می‌رسد، Revolver نسخه به‌روز شده یکی از اسلحه‌های قدیمی است که چندین فصل پیش به بازی اضافه شده بود.
 
ادامه مطلب ...

راهنمای منو و بخش تنظیمات بازی Fortnite

فورتنایت به چنان پدیده بزرگ و سرسام‌آوری تبدیل شده که کمتر روزی پیش می‌آید اسم آن به گوش نرسد. دستگاه پول سازی شرکت اپیک‌گیمز علنا برای هر پلتفرمی که فکرش را بکنید، از تلفن‌های همراه گرفته تا کنسول‌های خانگی و هیبرید منتشر شده و میلیون‌ها بازیکن را هر روز به نبرد هم دعوت می‌کند.
 
ادامه مطلب ...

شکایت از فورتنایت به خاطر بیش از اندازه اعتیاد آور بودن!

یک شرکت حقوقی کانادایی در حال آماده سازی یک دادخواست علیه اپیک گیمز است. زیرا این کمپانی به صورت «آگاهانه» بازی «خیلی خیلی اعتیاد آور» فورتنایت را ساخته.
 
ادامه مطلب ...

فصل یازدهم فورتنایت یا فورتنایت: بخش دوم؟

هنوز مشخص نشده که فصل یازدهم فورتنایت چه زمانی آغاز می‌شود اما احتمالا فردا و همزمان با رویداد The End فصل دهم بازی به پایان می‌رسد. همچنان جزییاتی از این رویداد در دسترس قرار نگرفته و مشابه گذشته اپیک گیمز سعی کرده همه‌چیز را مخفی نگه دارد تا بازیکن‌ها در خود بازی تغییرات را مشاهده کنند اما دیروز اپ استور ایتالیا با انتشار اشتباه عکس‌هایی، سرنخ‌هایی به بازیکن‌ها داد.

 

ادامه مطلب ...

قابلیت اسپلیت اسکرین به Fortnite اضافه شد

در جدیدترین ویژگی اضافه شده به Fortnite، می‌توانید همراه با دوست خود بازی را تجربه کنید. اما این بار با یک کنسول، یک تلویزیون و یک مبل.
 
ادامه مطلب ...