گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

فصل یازدهم فورتنایت یا فورتنایت: بخش دوم؟

هنوز مشخص نشده که فصل یازدهم فورتنایت چه زمانی آغاز می‌شود اما احتمالا فردا و همزمان با رویداد The End فصل دهم بازی به پایان می‌رسد. همچنان جزییاتی از این رویداد در دسترس قرار نگرفته و مشابه گذشته اپیک گیمز سعی کرده همه‌چیز را مخفی نگه دارد تا بازیکن‌ها در خود بازی تغییرات را مشاهده کنند اما دیروز اپ استور ایتالیا با انتشار اشتباه عکس‌هایی، سرنخ‌هایی به بازیکن‌ها داد.

 

 

در تصاویر لو رفته چیزی که بیشتر از همه جلب توجه می‌کند، کلمه «فورتنایت: بخش دوم» (Fortnite: Chapter 2) است. احتمال دارد آپدیت بعدی دیگر با نام فصل یازدهم شناخته نشود و اپیک گیمز از بخش دوم استفاده کند یا حتی کلمه بخش دوم صرفا برای تبلیغات باشد، هر چه که هست مشخصا در آپدیت بعدی شاهد تغییرات خیلی زیادی خواهیم بود.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-Bucks-Fortnite


از طرفی مدت‌ها پیش کاربران با کنکاش در کدهای بازی متوجه شدند که فصل بعدی فورتنایت نقشه کاملا جدیدی به بازی اضافه می‌کند، مسئله‌ای که در تصاویر لو رفته نیز خودش را نشان می‌دهد؛ سه کاراکتر فورتنایت در حال تماشای منطقه‌ای پرآب هستند که در آن قایق‌ها رفت و آمد می‌کنند.


اگرچه بهتر است تا فردا صبر کنیم و ببینیم تغییرات فصل جدید چگونه خواهد بود اما احتمالا تمام این شایعات درست هستند، چون به تازگی اکانت رسمی فورتنایت در توییتر عکسی با جمله «پایان نزدیک است» (The End is near) منتشر کرده که در آن اتوبوس معروف بازی جزیره را ترک می‌کند. تاکنون اپیک گیمز تنها نقشه اصلی بازی را آپدیت می‌کرده و ظاهرا برای اولین بار بالاخره شاهد نقشه جدیدی خواهیم بود.


چند روز پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد فروش فورتنایت از نیمه دوم سال گذشته با کاهش ۵۲ درصدی روبه‌رو شده است. برخلاف پابجی و ایپکس لجندز (Apex Legends) که روندی پایدارتر را در زمینه درآمدزایی طی کردند. البته با وجود این افت فروش و براساس گزارش، همچنان فورتنایت پرفروش‌ترین اثر سبک بتل رویال است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد