گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

جزئیات فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare فاش شد

تنها دو روز قبل از شروع رسمی فصل دوم بازی Call of Duty: Modern Warfare، اطلاعات آن به اشتباه در سایت رسمی بازی پست شدند. هرچند که این اطلاعات به سرعت پاک شدند، اما این باعث نشد تا کاربران تیزبین آن‌ها را ذخیره و با سایرین به اشتراک بگذارند.
  
طبق این اطلاعات، فصل دوم میزبان شخصیت Ghost به عنوان اپراتور جدید و همچنین بازگشت مپ Rust خواهد بود. هر دو مورد از محبوب‌ترین بخش‌های بازی سال ۲۰۰۹ این سری، یعنی Modern Warfare 2 بودند؛ گوست یکی از شخصیت‌های به یاد ماندنی بخش داستانی بود و راست هم یکی از مپ‌هایی که خیلی از طرفداران با آن خاطره دارند.


دو اسلحه جدید نیز در راه بازی خواهند بود؛ یک Assault Rifle سبک‌وزن با نام GRAU 5.56 و یک SMG با نام .Striker 45. همچنین بلوپرینت‌های جدید برای سلاح‌ها و اسکین‌هایی برای اپراتورها نیز در نظر گرفته شده‌اند.

جزئیات بتل پس بازی نیز لو رفته است. این بتل پس 1000CP قیمت خواهد داشت که در صورت انتخاب باندل آن، این مبلغ به 2400CP خواهد رسید. طبق گفته وبسایت رسمی، این بتل پس شامل بیش از ۸۰ آیتم جدید خواهد شد که تنها با بازی کردن به دست خواهند آمد.

در کنار همه این‌ها نیز ویدیوی کوتاهی روی سایت آپلود شده بود که حضور گوست را نیز تایید می‌کرد. این کلیپ هم اکنون در Reddit وجود دارد. از آن جایی که دیگر زمان زیادی تا شروع فصل دوم باقی نمانده، احتمالا اکتیویژن به زودی از این جزئیات به طور رسمی پرده‌برداری خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد