گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

بررسی بازی موبایل Raid: Shadow Legends

سایه سنگین گوشی‌های هوشمند روی کنسول‌های دستی و بازی‌های کنسولی از مدت‌ها پیش احساس می‌شد اما آیا بازی Raid: Shadow Legends آن نماینده شایسته بازی‌های موبایلی است که خودش می‌گوید؟ امروز در گیمفا به بررسی یکی از پرحرف‌ترین و پربحث‌ترین بازی‌های موبایل امسال می‌پردازیم تا از جقایق مهم بازی پرده برداریم.

  ادامه مطلب ...

لیگ آو لجندز رسما برای موبایل و کنسول رونمایی شد

شرکت بازی‌سازی Riot Games، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «لیگ آو لجندز» (League of Legends) از نسخه‌ی موبایل و کنسولی این بازی رونمایی کرده. این بازی جدید League of Legends: Wild Rift نام دارد و کاملا شبیه به بازی اصلی لیگ آو لجندز ساخته شده است.

  ادامه مطلب ...

معرفی و دانلود بازی Mobile Legends Bang Bang

اگر به دنبال یک بازی موبایل آنلاین هستید که تلفیقی از سبک های نقش آفرینی، استراتژیک، فانتزی و جنگی را به همراه داشته باشد، بازی Mobile Legends: Bang Bang یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. بازی زیبای Mobile Legends Bang Bang که سبک اصلی آن استراتژیک و جنگی است به صورت آنلاین انجام می‌شود. این بازی به صورت رایگان برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده و شامل خریدهای درون برنامه ای می‌شود.
 
ادامه مطلب ...

چرا League of Legends: Wild Rift بهترین بازی موبا موبایلی است؟

حالا که مدتی می‌شود League of Legends: Wild Rift در اختیار موبایل گیمرها قرار گرفته و گروه زیادی مشغول تجربه آن هستند، دلایل زیادی وجود دارند تا بتوانیم این بازی را به عنوان یکی از بهترین عناوین موبا موبایلی و حتی فراتر از آن معرفی کنیم؛ عنوانی که اگر علاقه‌مندان این سبک‌ها باشید، می‌توانید برای مدت‌های طولانی با آن سرگرم شوید.
 
ادامه مطلب ...

مقایسه بازی Minecraft و Hay Day

ماینکرفت هرچند به عنوان یک بازی کشاورزی شناخته نمی‌شود اما در این بازی تقریبا هر کاری می‌شود کرد و کشاورزی یکی از آن‌ها است. به‌خصوص در حالت «بقا» و اوایل بازی که برای زندگی نیاز به غذا دارید و به همین‌خاطر مجبورید از توانایی‌هایتان در زمینه کاشت محصولات کمک بگیرید.
 
ادامه مطلب ...