گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

اکتیویژن افشاگر بخش بتل رویال Modern Warfare را دادگاهی می‌کند

همان طور که احتمالا شما هم خبرهای مربوط به فاش شدن جزئیات بخش بتل رویال Call of Duty: Modern Warfare را خوانده‌اید، شرکت اکتیویژن هم آن‌ها را خوانده و به نظر چندان خوشحال نمی‌رسد.
  
هالیوود ریپورتر گزارش داده که اکتیویژن احضاریه‌ای به انجمن Reddit مربوط به نقض قانون کپی رایت فرستاده است. آن‌ها به دنبال پیدا کردن کاربری هستند که نام و جزئیات بخش بتل رویال مدرن وارفر را در این فروم فاش کرده بود.


کاربر مد نظر آن‌ها، «Assyrian2410» بود که حدود ۱۰ روز پیش عکس زیر را در ردیت قرار داده بود و در کنار آن هم نوشته بود «این عکس را در اینترنت پیدا کرده‌ام. مطمئن نیستم که چیست». هرچند که این پست به سرعت پاک شد، اما خب طبق معمول جزئیات آن به سرعت در سرتاسر اینترنت پخش شد.


حالا هم اکتیویژن ردیت را به طور قانونی مجبور کرده تا هویت این کاربر را پیدا کند. احضاریه آن‌ها به شرح زیر است:

ردیت صاحب سرویسی است که سوژه این احضاریه، یعنی کاربر ‘Assyrian2410′ محتویاتی از اکتیویژن را در آن قرار داده که بر خلاف قوانین است.  این محتوا حق اختصاصی اکتیویژن تحت قانون کپی رایت را نقض می‌کند. به طور دقیق‌تر، حق اکتیویژن را در مورد بازی محبوبش، Call of Duty: Modern Warfare نقض می‌کند.

بخش بتل رویال بازی با نام Warzone که از خیلی وقت پیش در مورد آن شایعاتی پخش شده بود، با این عکس دیگر وجودش تایید شد. طبق لیک‌هایی هم که بعدا منتشر شد، این حالت نهایتا در تاریخ دهم مارس (بیستم اسفند ماه) در دسترس تمام کاربران قرار خواهد گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد