گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

10 کشور برتر برای کار کدامند؟

بسیاری از افراد برای داشتن شرایط بهتر کاری به کشورهای خارجی مهاجرت می کنند. اما واقعا کشور برتر برای کار کجاست؟ در واقع چه معیاری باعث می شود تا یک کشور برای ماجرت به قصد کار مناسب باشد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا با 10 کشور برتر برای کار آشنا شوید.

ادامه مطلب ...

کارمزد در وب مانی چقدر است؟

در صورت تمایل به انتقال پول ، از طریق همه سیستم های بانکی از شما هزینه تراکنش دریافت می شود. اگر می دانید چه مقدار از شما را پس می گیرند ، می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید. بنابراین ، سوالی در مورد کمیسیون های وب مانی مطرح می شود و با توجه به اینکه شما در حال انتقال وجوه خارجی هستید ، مطمئناً این مهم تر است. در این مقاله با انواع کمیسیون ها در وب مانی آشنا می شویم. اگر به دنبال اطلاعات دیگری از WebMoney هستید ، می توانید از مقالات زیر استفاده کنید:

ادامه مطلب ...

نگاهی به بهترین سایت های فریلنسر خارجی

فریلنسر شدن ایده بسیار خوبی برای هرکسی است که دوست دارد برای خودش کار کند. فریلنسرها می توانند همزمان برای چندین کارفرما کار کنند ، مهارت های مختلفی را به کار گیرند و تا زمانی که بخواهند کار کنند. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ اگر در این زمینه انگیزه دارید ، ترجیح می دهید در محیط کار خود کار کنید. این ممکن است برای شما مناسب باشد. در این مقاله سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد سایت های آزاد خارجی به شما ارائه شود. ما با افتخار شما را تا پایان این مقاله همراهی می کنیم ...

ادامه مطلب ...

راه های جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی

خوشبختانه Perfect Money یا PM بسیار ایمن است ، اما هکرهای زیادی نیز وجود دارند! در این مقاله ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حساب Perfect Money خود محافظت کرده و از هک شدن حساب Perfect Money جلوگیری کنید.
 
ادامه مطلب ...

آموزش افتتاح حساب اسکریل وریفای شده

Skrill یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است (که قبلاً بوک بوکر خوانده می شد و از سال 2001 در انگلیس ثبت شده بود) که به طور رسمی در سال 2011 راه اندازی شد. SKRILL مجوزهای لازم برای انجام امور مالی مختلف را مستقیماً از دفتر مالی اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

ادامه مطلب ...