گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

چطور بازی‌های استیم‌ خود را با دوستان به اشتراک بگذاریم؟

با بالا رفتن نرخ ارز، طبیعتا خرید بازی اورجینال خیلی سخت‌تر از گذشته شده. با این حال، با استفاده از قابلیت اشتراک گذاری بازی‌ها می‌توان تا حدودی هزینه‌ها را کنترل کرد. پیش‌تر نحوه اشتراکی بازی خریدن را برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ توضیح دادیم. اما در این متن می‌خواهیم به سراغ محبوب‌ترین فروشگاه بازی روی پلتفرم پی‌سی برویم و از شیوه اشتراک گذاری بازی ها در استیم برایتان بگوییم.
 
ادامه مطلب ...

ولو در آینده یک بازی جدید معرفی می‌کند

 پس از خلق استیم، ولو از بازی‌سازی فاصله گرفت و در سال‌های گذشته بازی‌های بسیار کمی را توسعه و عرضه کرده است.
 
ادامه مطلب ...

جشنواره زمستانه استیم با ۵۰۰ دمو رایگان آغاز می‌شود

پی‌سی‌بازان در سراسر جهان چشم انتظار آغاز جشنواره‌ زمستانه استیم هستند و اکنون به صورت رسمی از تاریخ شروع آن مطلع شده‌ایم.
ادامه مطلب ...

اکتیویژن بلیزارد: درحال حاضر موبایل پلتفرم پیشرو ما محسوب می‌شود

بابی کوتیک در مصاحبه جدید خود از تمرکز بیشتر اکتیویژن بلیزارد روی بازار موبایل و انتشار بازی‌های بیشتر برای این پلتفرم خبر داد.

 

ادامه مطلب ...

نقشه Rust به Call of Duty: Mobile اضافه خواهد شد

حساب کاربری توییتر Call of Duty: Mobile، با انتشار یک تصویر اعلام کرده که نقشه Rust به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

مقاله‌های مرتبط:
نکته ها و ترفندهای بازی Call Of Duty: Mobile
Rust را می‌توان یکی از خاطره‌انگیزترین نقشه‌های مجموعه Call of Duty: Modern Warfare دانست که در جریان فصل دوم از بازی Call of Duty: Modern Warfare، در اختیار کاربران قرار گرفت. بااین‌حال کاربران بازی اندروید و آیفون Call of Duty: Mobile هم به‌‌زودی می‌توانند به این نقشه خاطره‌انگیز دسترسی پیدا کنند. 
 
ادامه مطلب ...