گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

ساخت The Wonderful 101: Remastered تایید شد

مدتی است که صحبت از بازسازی بازی The Wonderful 101 که در سال ۲۰۱۳ برای کنسول Wii U منتشر شد به گوش می‌رسد و به همین ترتیب استودیو پلاتینیوم گیمز رسما کمپین مردم‌سپاری بودجه ساخت این بازی (Kickstarter) را شب گذشته کلید زد. حال می‌دانیم که قطعا این بازی برای پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و پی‌سی ریمستر خواهد شد، چون در عرض چهار ساعت بودجه لازم از سوی هواداران تامین شده.
  
شب گذشته این کمپین با سه هدف مختلف راه‌اندازی شد؛ ۵۰ هزار دلار بودجه برای ریمستر و عرضه کردن آن روی نینتندو سوییچ، ۲۵۰ هزار دلار برای افزایش پلتفرم‌ها به پی‌سی و نشر آن از طریق استیم، و ۵۰۰ هزار دلار برای رسیدن به پلتفرم پلی استیشن 4. در عرض چهار ساعت بیشتر از ۵۰۰ هزار دلار بودجه برای ساخت این ریمستر تامین شد و اگر الان هم سری به صفحه کیک استارتر بازی بزنید متوجه خواهید شد که نزدیک به یک میلیون دلار بودجه از طرف ۱۵ هزار حامی تامین شده. یعنی دو برابر بودجه درخواستی و لازم، آن هم در حالی که یک ماه از کمپین باقی مانده و شاید بیشتر هم بشود!


پلاتینیوم اشاره دارد که محتوای تازه و اضافی نیز در The Wonderful 101: Remastered وجود خواهد داشت، و احتمالا با این بودجه بیشتر فراتر از این حرف‌ها نیز خواهند رفت. علاوه بر این گفته شده هدایایی از جمله تیشرت، تزئینات ظاهری، اکشن فیگور و موسیقی اصلی نسخه اورجینال نیز ارائه خواهد شد. «هیدکی کامیا» کارگردان بازی هم در توییتر وعده یک جایزه خفن و غافلگیرکننده را داده است.

همانطور که می‌دانید پلاتینیوم گیمز مدتی پیش خبر داد که سال ۲۰۲۰ یکی از شلوغ‌ترین سال‌های آنها خواهد بود و قرار است اتفاقات و خبرهای بزرگی از راه برسد. اولین گام این مسیر اعلام همکاری با کمپانی Tencent بود و پس از آن نیز وعده چهار پروژه مختلف داد.

اولین پروژه همین The Wonderful 101: Remastered بود و سه پروژه بعدی همچنان Coming Soon هستند. حال باید دید این کمپانی ژاپنی در آینده چه برنامه‌هایی برای هوادارانش دارد و آیا باز هم صحبت از ریمستر به میان خواهد آمد یا با عناوین کاملا جدیدی همراه خواهیم شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد