گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

۳ میلیون دلار جایزه برای اولین سری مسابقات جهانی Apex Legends

بازی Apex Legends در واپسین روزهای سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرده مجموعه مسابقات ورزش الکترونیک Global Series این رشته در سال آتی و در سراسر جهان برگزار خواهد شد و مجموع جوایزی معادل با ۳ میلیون دلار خواهد داشت. امکان ثبت نام در این رقابت‌ها در ماه ژانویه شروع خواهد شد و مراحل اولیه رده‌بندی به صورت آنلاین برگزار می‌شود. Global Series فقط روی نسخه کامپیوتر بازی Apex Legends تمرکز خواهد داشت.
  
بازیکنانی که بتوانند در جریان مسابقات آنلاین رده‌بندی به مراحل بالاتر صعود کنند، در ۱۲ رویداد زنده مشارکت خواهند داشت، و در واقع بهترین بازیکنان از بین ۶۰ کشور دنیا در مراحل نهایی Global Series ایپکس لجندز با یکدیگر رقابت خواهند کرد. برترین‌ها در سه مرحله نخست در مقابل ۱۰۰ اسکواد سه نفره رقابت می‌کنند و در مرحله چهارم نیز که فینال نهایی به شما می‌آید، تنها ۶۰ بازیکن در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.


برندگان هر کدام از مسابقات با سیستم Match Point که پیش از این نیز در مسابقات اختصاصی پیش‌فصل ایپکس استفاده شده بود انتخاب می‌شوند. این سیستم امتیاز کسب شده، در واقع مجموع تعداد کشتن و رده‌بندی در جدول را نگه‌داری کرده و در صورت عبورِ آن از نقطه عطفی مشخص، مجوز صعود به مرحله بعدی را صادر می‌کند.

اولین تورنومنت آنلاین بازی Apex Legends در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ معادل با شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و پنجره ثبت نام نیز اوایل همان ماه (اواسط دی ماه) باز می‌شود. اولین رویداد زنده اصلی این رقابت‌ها نیز از ۱۳ الی ۱۵ مارس ۲۰۲۰ معادل با ۲۳ الی ۲۵ اسفند ۹۸ در استادیوم ورزش‌های الکترونیک شهر آرلینگتون، در ایالت ویرجینیای آمریکا برگزار خواهد شد.

گفتنی است تنها نمایندگان ۶۰ کشور از سراسر جهان امکان شرکت در این رقابت‌ها را دارند که ایران یکی از آنها نیست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد