گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

پابجی قابلیت ساختن «پارتیِ بین کنسولی» را اضافه می‌کند

اگر از بازیکنان PlayerUnknown’s Battlegrounds باشید قطعا در جریان هستید که از پاییز امسال امکان تجربه بازی به صورت Cross-Platform برقرار شده؛ یعنی بازیکنان پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند به هم متصل شده و با هم نبرد کنند. اما حالا اعلام شده که بزودی این بازیکنان می‌توانند با یکدیگر به صورت واحد متصل شده و لیست دوستان آنلاین پلتفرم رقیب را نیز مشاهده کرده و با آنها مکالمه کنند.

 

 

در واقع با قابلیت جدید بازی پابجی که با آپدیت شماره ۶.۲ از راه خواهد رسید و البته در حال حاضر به صورت آزمایشی روی سرورهای تست فعال شده، بازیکنان پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند وارد یک پارتی واحد (درون بازی، نه پارتی داشبورد ایکس باکس و پلی استیشن) شده و با همراهی یکدیگر وارد میدان نبرد شده و با هم صحبت کنند. این به‌روزرسانی کاملا رایگان خواهد بود و در دسترس تمام خریداران بازی و همچنین مشترکان سرویس Xbox Game Pass قرار خواهد گرفت.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile


واضح است که این موضوع صرفا در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی قرار می‌گیرد و خبری از امکان Cross-Platform یا Cross-Party با پی‌سی گیمرها نخواهد بود، چون که آنها از مزیت بزرگی به نام ماوس و کیبورد برخوردار هستند و از نظر نشانه‌گیری دست بالا را دارند.


علاوه بر این آپدیت شماره ۶.۲ پابجی Team Deathmatch‌های هشت نفره (8v8) را به نقشه Karakin هم می‌آورد، که گیم پلی سریع‌تر و سبک بازی آرکیدتری دارد. این مد دارای قابلیت Respawn است و هر راند از آن بعد از گذشت ۱۰ دقیقه یا کشته شدن ۵۰ نفر از هر کدام از تیم‌ها به پایان می‌رسد.


مثل همیشه مشکلات شناسایی شده و باگ‌ها نیز تا جای ممکن از طریق این آپدیت برطرف خواهند شد. گفتنی است در حال حاضر ورود به سرورهای تست این به‌روز‌رسانی از طریق فروشگاه ایکس باکس وان و همچنین بخش Purchased لایبرری کنسول پلی استیشن 5 در دسترس است. تاریخ انتشار نسخه نهایی این آپدیت هنوز اعلام نشده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد