گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

طبق آمارها فورتنایت از نظر درآمد بدترین دوران خود را پشت سر می‌گذارد

گروه تحلیل بازار دیجیتال Superdata به تازگی گزارشی منتشر کرده که خبر از افت شدید درآمد فورتنایت و روزهای خوب پابجی می‌دهد. هر چند که اپیک گیمز حرف‌های دیگری برای گفتن دارد.
  
سوپردیتا که هر ماه گزارشی از وضعیت بازار دیجیتال بازی‌ها منتشر می‌کند، این ماه خبرهای جالبی داشت. درآمد بازی‌های free-2-play روی کنسول در ماه ژانویه ۴۲٪ افت داشته که بیشتر از همه به افت فورتنایت برمی‌گردد. آن‌ها ادعا می‌کنند که فورتنایت از نظر درآمد، بدترین دوران خود را از نوامبر ۲۰۱۷ تا کنون پشت سر گذاشته است. ایپکس لجندز نیز با این که به لطف رویداد Grand Soiree توانست ۱۲٪ افزایش کاربر فعال داشته باشد، اما با این حال درآمد کمتری نسبت به دسامبر ۲۰۱۹ کسب کرده است.

اما از سوی دیگر پابجی را داریم که اگرچه این روزها دیگر به عنوان بازی برتر بتل رویال شناخته نمی‌شود، اما با این حال ژانویه‌ای بسیار موفق را گذرانده است. با شروع فصل ششم بازی، آمار خرید درون بازی نسبت به ماه دسامبر ۵۱۲٪ افزایش پیدا کرده که به معنی پایان دوره‌ای نسبتا ناموفق برای بازی است.


اما اپیک گیمز، سازنده فورتنایت، واکنش چندان مثبتی به گزارش سوپردیتا نشان نداده است. در بیانیه‌ای به Games Industry، اپیک گیمز با وجود اشاره نکردن به این گزارش خاص، به طور کلی آمار و نحوه کار سوپردیتا را زیر سوال برده است.

سوپردیتا نه الان، بلکه هیچ وقت به داده‌های درآمد فورتنایت دسترسی نداشته و گزارش‌های آن‌ها عملکرد فورتنایت را به درستی نشان نمی‌دهند. باعث ناامیدی ماست که سوپردیتا بارها گزارش‌هایی به شدت نادرست از فورتنایت منتشر کرده که بر اساس روش‌هایی به عقیده ما سوال‌برانگیز به دست آمده‌اند. با این که ما هیچوقت گزارش درآمد فورتنایت را به طور عمومی اعلام نمی‌کنیم، اما این را می‌گوییم که آمار سوپردیتا با واقعیت فاصله دارد.

در واکنش به ادعای اپیک گیمز نیز، سوپردیتا اعلام کرده که کاملا از گزارش‌های خود دفاع می‌کند و داده‌هایشان از «روش‌های اثبات شده و بررسی‌های متعدد» به دست آمده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد