گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

سلاح جدیدی به بازی فورتنایت اضافه می‌شود

شرکت اپیک از عرضه سلاح جدیدی به نام Revolver همراه با آپدیت بعدی بازی فورتنایت خبر داد. اینطور که به نظر می‌رسد، Revolver نسخه به‌روز شده یکی از اسلحه‌های قدیمی است که چندین فصل پیش به بازی اضافه شده بود.
  
امروز اپیک رسما اعلام کرد سلاحی به زودی راهی بازی فورتنایت می‌شود. این مورد در قسمت پیام‌های درون بازی به عنوان پیام روز برای کاربران ارسال شد. به گزارش کمیک‌بوک، با آپدیت بعدی بازی فورتنایت این سلاح کاملا جدید که Revolver خوانده می‌شود، به بازی راه می‌یابد. این سلاح جدید ارتقایی برای ریوالوری است که چندین فصل پیش به بازی آمده بود.


همانطور که احتمالا می‌دانید، این سلاح پیش از این توسط داده‌کاوی‌های انجام شده در فایل‌های آخرین آپدیت بازی لو رفته بود. با این حال، هیچ تصویری از آن ندیده بودیم و جز تبلیغات اپیک، نمی‌دانستیم که باید منتظر چه نوع اسلحه‌ای باشیم. به گفته پیامی که پیش‌تر به آن اشاره شد، این سلاح جدید ساده، قابل اتکا و قدرتمند خواهد بود. با در نظر گرفتن توضیحات، ظاهراً یک سلاح کُند اما قدرتمند در تیراندازی همچون دزرت ایگل باشد.

بازی فورتنایت
اگر از طرفداران فورتنایت باشید، می‌دانید اولین باری نیست که این بازی یک ریوالور را به محتویات خود اضافه کرده. هنگام انتشار مد بتل رویال نیز یک ریوالور در بازی وجود داشت، هر چند با نسخه کنونی متفاوت بود. با گذشت زمان، بازیکنان دیگر از آن استفاده نکردند و به اجبار از بازی کنار گذاشته شد و بعد از مدتی دوباره بازگشت. می‌توان امیدوار بود که اپیک گیمز تغییرات مفیدی را روی نسخه جدید اعمال کرده تا کاربردی‌تر و پراستفاده‌تر از گذشته باشد. در این لحظه هیچ اطلاعی از میزان فراوانی آن در بازی در دست نیست اما با توجه به قدرتمندی آن، احتمالا با سلاحی کمیاب روبرو هستیم.

بازی فورتنایت برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و تلفن‌های همراه در دسترس قرار دارد و می‌تواند همین حالا آن را تجربه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد