گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

قابلیت اسپلیت اسکرین به Fortnite اضافه شد

در جدیدترین ویژگی اضافه شده به Fortnite، می‌توانید همراه با دوست خود بازی را تجربه کنید. اما این بار با یک کنسول، یک تلویزیون و یک مبل.
  
قابلیت اسپلیت اسکرین، که در یک تریلر هم به نمایش گذاشته شد، هم اکنون برای فورتنایت فعال شده است. طبق این تریلر، این قابلیت تحت نمایی افقی اجرا می‌شود تا بازیکنان دید بیشتری نسبت به محیط اطراف خود و میدان نبرد داشته باشند.


این ویژگی خوراک طرفداران بازی‌های چندنفره مبلی است. علاقه‌مندان می‌توانند روی یک کنسول و صفحه و البته همراه با دو کنترلر به تجربه بازی به این شکل بپردازند. قابلیت اسپلیت اسکرین فقط در حالات Duo و Squad قابل استفاده بوده و در حال حاضر تنها برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فعال شده است.


لازم به ذکر است که این ویژگی مدتی پیش برای بازی معرفی و فعال شده بود، اما به دلیل وقوع مشکلات نامعلوم، اپیک آن را غیرفعال کرد. پس از گذشت یک هفته از غیرفعال شدن اسپلیت اسکرین، فورتنایت در توییتر خود اعلام کرد که این ویژگی دوباره فعال شده است.

فورتنایت تقریبا روی هر پلتفرمی قابل بازی است. می‌توانید روی پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، iOS و اندروید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد