گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

۵ راه دریافت الماس رایگان در بازی فری فایر در ماه آوریل

از الماس، ارز درون بازی فری فایر، برای اهداف مختلف مانند خرید اقلام و موارد دیگر استفاده می شود. با وجود این، این ارز های درون برنامه ای رایگان نیستند و کاربران ملزم به خرید آنها هستند. صرف هزینه برای یک بازی همواره یک گزینه عملی برای همه بازیکنان نیست. بنابراین، پلیرها به دنبال روش های جایگزین برای به دست آوردن ارز به صورت رایگان هستند. در این مقاله از بخش اخبار بازی و کنسول انارگیفت پنج روش برای بدست آوردن الماس رایگان فری فایر به صورت رایگان در آوریل ۲۰۲۱ آورده شده است. جایزه Google Opinion یکی از روش‌های مورد استفاده و قابل اعتماد در بین بازیکنان است. بیش از ۵۰ میلیون بارگیری در فروشگاه Play دارد و امتیاز ۴.۳ نیز در همین قسمت دارد.
 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی بازی Garena Free Fire: Winterlands؛ مبارزه و بقا در جهانی گسترده

محبوبیت بازی های سبک اکشن و بقا در بین کاربران علاقمند به بازی در حال افزایش است و بسیاری از افراد، لذت این سبک بازی را قبلا با PUBG بر روی موبایل تجربه کرده اند. در این پست قصد داریم بازی زیبای Garena Free Fire: Winterlands با کیفیت HD و گیم پلی فوق العاده را به شما معرفی کنیم.
 
ادامه مطلب ...

حیوانات بازی فری فایر ، مزایا و نحوه بدست آوردن آنها

اگر با گیم پلی بازی فری فایر آشنایی کافی داشته باشید، می‌دانید که علاوه بر شخصیت های بازی، حیوانات بازی فری فایر نیز باعث ایجاد برتری هایی می‌شوند. استفاده از پت های بازی فری فایر در واقع یکی از روش های ارتقاء سطح توانایی هایتان می باشد. به دلیل گستردگی پت های Free Fire هر یک از آنها دارای مهارت‌های خاصی می‌باشند که می‌توانند بروی عملکرد شما در بازی تاثیر بگذارند. ما در این پست قصد داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی های این حیوانات و نحوه بدست آوردن آنها به شما عزیزان ارائه دهیم.
 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی بازی گارنا فری فایر

اگر اهل بازی SouthEast Asia هستید ، احتمالاً شرکتی به نام Garena را می شناسید که به خاطر توزیع عناوین بازی از جمله League Of Legends ، Alliance of Valiant Arms و Fifa Online 3. مشهور است. حال میپردازیم به بررسی عنوان دیگری از این شرکت بزرگ به نام بازی گارنا فری فایر ( Garena Free Fire )

  ادامه مطلب ...

سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر

 بازی فری فایر نیز از جمله بازی هایی است که برای نصب و استفاده لازم است که توسط سیستم هایی با مشخصات خاص پشتیبانی شود. در ادامه این مطلب از آموزش بازی فری فایر به معرفی بازی و همچنین سیستم مورد نیاز برای نصب بازی فری فایر پرداخته خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...