گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

شبکه استیم از دسترس خارج شد

با نزدیک شدن به اتمام سال میلادی و شروع سال ۲۰۱۷، شبکه های مختلف بازی های ویدیویی نظیر استیم، ایکس باکس لایو و پلی استیشن نتورک تخفیف های گسترده خود را آغاز می کنند.  

  ادامه مطلب ...

بازی های Dota 2 و Counter Strike رکورددار شبکه استیم شدند

در سال ۲۰۱۶، پر‌طرفدار‌ترین‌های شبکه‌ی Steam دو عنوان محبوب Dota 2 و Counter Strike بودند، که در سال ۲۰۱۵ هم جایگاه اول و دومی را از آن خود کرده بودند.
ادامه مطلب ...

بازی Vanquish برای پی‌سی تایید شد

سرانجام نسخه پی سی بازی Vanquish به صورت رسمی توسط کمپانی سگا و استودیوی پلاتیوم گیمز تایید شد. بنا به گفته سگا، نسخه رایانه شخصی این عنوان ویدیویی در روز ۲۵ می امسال (۴ خرداد ماه سال ۹۶) از طریق فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. همچنین امکان پیش خرید بازی برای طرفداران و بازی بازان از همین امروز فراهم شده و سازندگان برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته اند 

ادامه مطلب ...

Call Of Duty: Infinite Warfare را به صورت رایگان تجربه کنید

آخر این هفته، فرصت خوبی برای ارزیابی و خرید بازی Call of Duty: Infinite Warfare است چرا که این عنوان پرطرفدار به صورت رایگان و محدود در اختیار تمامی کاربران شبکه استیم قرار گرفته است. همچنین درصورتی که این بازی مورد پسند شما واقع شد، می توانید آن را با تخفیف ۵۰ درصدی خریداری کرده و برای همیشه به تجربه آن بپردازید. 

ادامه مطلب ...

Fallout 4 را به صورت رایگان تجربه کنید

این بار بازی بی نظیر و پرطرفدار Fallout 4 به صورت رایگان و محدود در آخر هفته در دو شبکه استیم و ایکس باکس لایو در اختیار بازی بازان و گیمرها قرار می گیرد. این نسخه از تاریخ ۲۵ می سال میلادی جاری (مصادف با پنج شنبه ۴ خرداد ماه سال ۹۶) تا روز ۲۸ می (دوشنبه ۸ خرداد) قابل دسترس خواهد بود. 

ادامه مطلب ...