گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

شکایت از فورتنایت به خاطر بیش از اندازه اعتیاد آور بودن!

یک شرکت حقوقی کانادایی در حال آماده سازی یک دادخواست علیه اپیک گیمز است. زیرا این کمپانی به صورت «آگاهانه» بازی «خیلی خیلی اعتیاد آور» فورتنایت را ساخته.
  
یکی از وکلای این شرکت در مورد شکایت از فورتنایت گفت:


اپیک گیمز برای سال‌های سال روانشناسانی را استخدام کرده تا بازی جدیدی بسازد که تا حد ممکن اعتیاد آور است. آن‌ها آگاهانه این بازی بسیار اعتیاد آور را به بازار عرضه کردند.

این وکلا اعتقاد دارند همان‌طور که شرکت‌های سازنده سیگار و تنباکو نسبت به فروش محصولات خود به مشتریان اخطار می‌دهند، اپیک گیمز نیز باید چنین هشداری را به کاربرانی که قصد تجربه فورتنایت را دارند بدهد. در واقع این شرکت کانادایی قصد دارد به خاطر اطلاع رسانی ضعیف از اپیک گیمز شکایت کند.


این اعلامیه حقویق از طرف دو خانواده با فرزند‌هایی ۱۰ و ۱۵ ساله صادر شده است. همچنین آن‌ها به قرار گرفتن اعتیاد به بازی‌های ویدیویی در لیست اختلالات روانی نیز اشاره کرده‌اند و قطعا در دادگاه از آن به نفع خود استفاده خواهند کرد.

برای تجربه فورتنایت کاربران باید لیستی از قوانین اپیک گیمز را قبول کنند اما در این لیست هیچ اشاره‌ای به اعتیادآور بودن این بازی نشده و به نظر این والدین چنین کمبودی باعث می‌شود کاربران نوجوان ناخواسته به فورتنایت اعتیاد پیدا کنند.

البته همه والدین چنین دیدی نسبت به بازی‌های ویدیویی ندارند و فرزندان خود را به حضور در رشته‌های گوناگون ورزش‌های الکترونیکی تشویق می‌کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد