گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

آموزش افتتاح حساب اسکریل وریفای شده

Skrill یکی از سیستم های پرداخت آنلاین است (که قبلاً بوک بوکر خوانده می شد و از سال 2001 در انگلیس ثبت شده بود) که به طور رسمی در سال 2011 راه اندازی شد. SKRILL مجوزهای لازم برای انجام امور مالی مختلف را مستقیماً از دفتر مالی اتحادیه اروپا دریافت کرده است.

 انتقال مالی از طریق اینترنت اکنون بسیار ارزان تر و سریعتر از پرداخت است.


SCRILL چیست؟

در ساده ترین تعریف ، Skrill یک کیف پول دیجیتال است و توانایی دریافت و ارسال پیامک یکی از اصلی ترین رقبای PayPal است که می توان گفت تا حدی شبیه نحوه مدیریت مالی و حساب های PayPal است. در سالهای اخیر ، Skrill کمپین های تبلیغاتی گسترده ای را برای جذب مشتریان جدید راه اندازی کرده است و تعداد مشتریان این شرکت هر روز در حال افزایش است ، در حال حاضر این شرکت حدود 36 میلیون مشتری دارد.


Skrill با پشتیبانی از 40 ارز مختلف ، برنامه هایی مانند خرید آنلاین ، ارسال پول برای دیگران از طریق ایمیل با استفاده از کارت اعتباری یا حساب بانکی و جمع آوری کمک از طریق ایمیل را ارائه می دهد.


خدمات سیستم پرداخت Skrill

1. سرویس VIP Skrill


از مزایای VIP مانند 100٪ تضمین امنیت وام ، مدیریت حساب شخصی ، امکان افزایش مانده و برداشت بدون کارمزد ، کسب امتیاز برای هر معامله که منجر به پیشنهادات ویژه بیش از مشتریان خاص (به عنوان مثال دریافت جوایز نقدی) 2000 یورو می شود ، استفاده کنید. انتقال در ماه


2. مستر کارت پیش پرداخت Skrill.


مستر کارت اعتباری Skrill را می توان نوعی برگ برنده دانست. این Master Card به شما امکان می دهد از تخفیفاتی مانند 30٪ بازپرداخت پرداخت خود هنگام خرید از برخی مارک های معروف و همچنین امکان حذف هزینه های ماهانه یا هزینه های مختلف مربوط به استفاده از کارت در خارج از کشور ، بهره مند شوید. بودن.


3. خدمات مشتری


حامیان Skrill به 12 زبان صحبت می کنند و مشتریان از کشورها و زبان های مختلف می توانند 24 ساعت در روز و 7 روز هفته مشاوره (فکس ، ایمیل ، تلفن و نامه) دریافت کنند.


مزایا و معایب استفاده از حساب Skrill

پردازش سریع معاملات ، امنیت وام ها و معاملات ، ثبت نام و ایجاد کیف پول دیجیتال برای ارسال و دریافت پول به صورت رایگان ، انجام فوری سفارش (بدون نیاز به انتقال اعتبار ، انتظار) ، از جمله مزایای skrill. مزایای دیگر شامل عدم پرداخت هزینه ها و کمیسیون ها برای برداشت وجه از حساب شما و برداشت پول در زمان آبامامام است.


 از معایب استفاده از Skrill می توان به کسر هزینه های پنهان هنگام تبدیل یک ارز به ارز دیگر (در برخی موارد) ، بسته شدن برخی از حساب ها به دلیل انتقال مبالغ زیادی پول از طریق Skrill اشاره کرد.


حساب های Skrill به دو دسته اصلی و حقوقی تقسیم می شوند. برای افتتاح حساب حقوقی ، باید اسناد رسمی شرکت را ثبت کنید و این عملا برای کاربران ایرانی بی فایده است. Skrill احراز هویت شده و برای تأیید حساب های نقل و انتقال پول بالا لازم است.


با Skrill حساب باز کنید

برای استفاده از ویژگی های سایت ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و حساب خود را تأیید کنید تا بتوانید از تمام مزایایی که سایت به شما ارائه می دهد استفاده کنید.


1) پس از ورود به وب سایت Skrill ، می توانید ثبت نام یا افتتاح حساب رایگان را انتخاب کنید.


2) پس از تغییر مسیر به صفحه بعدی ، آدرس ایمیل ، رمز ورود خود را وارد کرده و رمز عبور خود را دوباره تأیید کرده و بر روی NEXT کلیک کنید.


3) در این صفحه اطلاعات شخصی خود را از جمله نام ، نام خانوادگی و تاریخ تولد وارد کنید. لطفاً توجه داشته باشید که برای اتصال به سایت در Tarttstoamamamamam ، بخش پشتیبانی تکمیل شده است و تأیید مشکلات ترافیکی را دریافت می کند.


4) در این صفحه مکان و نوع ارز خود را مشخص می کنید.


5) آدرس و اطلاعات محل اقامت شهر محل سکونت خود را وارد کرده و گزینه Next را بزنید.


6) در این مرحله ، پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود ، به صفحه کاربر Skrill هدایت می شوید. به یاد داشته باشید که قابلیت احراز هویت دو عاملی را فعال کنید ، زیرا این ویژگی به شما امکان می دهد هر بار که وارد حساب خود می شوید به تلفن خود پیام متنی ارسال کنید و تنها با تأیید اعتبار و در نتیجه افزایش امنیت حساب خود ، می توانید وارد حساب خود شوید. سوابق ، این از ورود افراد ناشناس به حساب کاربری جلوگیری می کند.


حساب Skrill را تأیید کنید

هدف اصلی از تأیید اعتبار احراز هویت شما مبادله ، ارسال و دریافت پول است. برای این کار ، وارد صفحه حساب خود شوید و روی گزینه "Verify Your Identity" کلیک کنید تا مراحل احراز هویت آغاز شود.


اسناد لازم برای تأیید حساب skrill شما

اسناد زیر را بارگیری یا منتشر کنید:


1. کپی رنگی (اسکن) یک سند رسمی و معتبر هویتی (گذرنامه ، شناسنامه ملی (سمت عقب) یا گواهینامه رانندگی).

2. سند ورود از یک آدرس ثبت شده (به عنوان مثال ، تأیید بانکی شامل نام و آدرس ثبت شده شما در یک حساب کاربری یا قبور آب یا دام و فاکتور.


برای افزودن MasterCard به حساب کاربری ثانویه خود ، کافیست روی دکمه Cards and Account Accounts کلیک کنید و سپس Add Credit یا Debit را انتخاب کنید.


گزینه کارت در پایین صفحه است ، سپس مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید و سپس می توانید از خدمات پشتیبانی کارت استفاده کنید.


منبع: giftcard.im

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد