گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

کارمزد در وب مانی چقدر است؟

در صورت تمایل به انتقال پول ، از طریق همه سیستم های بانکی از شما هزینه تراکنش دریافت می شود. اگر می دانید چه مقدار از شما را پس می گیرند ، می توانید هزینه کمتری پرداخت کنید. بنابراین ، سوالی در مورد کمیسیون های وب مانی مطرح می شود و با توجه به اینکه شما در حال انتقال وجوه خارجی هستید ، مطمئناً این مهم تر است. در این مقاله با انواع کمیسیون ها در وب مانی آشنا می شویم. اگر به دنبال اطلاعات دیگری از WebMoney هستید ، می توانید از مقالات زیر استفاده کنید:

 

وب مانی چیست و چگونه کار می کند

نحوه ایجاد حساب WebMoney

سقف برداشت از وب مانی

وب مانی رایگان دریافت کنید

نحوه محاسبه پورسانت در وب مانی:

همانطور که می دانید ، وب مانی همچنین یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که می توانید برای انجام پرداخت ، خرید ، انتقال و غیره به سایر کشورهای خارجی از آن استفاده کنید. اما بسته به میزان معامله ، هزینه های مختلفی از شما دریافت می شود. بنابراین ، کمیسیون در وب مانی را می توان به سه دسته تقسیم کرد: حداقل ، متوسط ​​و حداکثر.


کمیسیون های وب مانی


حداقل کارمزد در وب مانی:

اگر می خواهید معامله شما از طریق پیام کوتاه تأیید شود ، پورسانت انواع کیف پول به شرح زیر محاسبه می شود: این حداقل مبلغ کمیسیون در وب مانی است ، زیرا شما همچنین می خواهید مبلغ بسیار کمی را انتقال دهید.


0،05 WMZ

1.50 WMR

1.50 WMU

0.10 مگابایت

0.05 WME

0،06 WMX

9.00 WMK

1000 WMV

0،01 WMG

0.6 WMH

بنابراین ، به عنوان مثال ، اگر می خواهید 1 WMZ منتقل کنید ، باید 1.05 WMZ در حساب خود داشته باشید.


کمیسیون متوسط ​​در WebMoney:

معمولاً برای هر انتقال باید کمیسیون 0.8٪ پرداخت کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید 1000 دلار منتقل کنید ، باید 1008 دلار در حساب خود داشته باشید. البته این را می توان برای مقادیر زیاد و کم تغییر داد. برای مبالغ کم ، پورسانت طبق روش قبلی محاسبه می شود. اما برای کمیسیون های بالا با روش زیر!


کمیسیون های وب مانی


حداکثر کارمزد در وب مانی:

تصور کنید می خواهید پول زیادی منتقل کنید. در این حالت ، اگر متوسط ​​پورسانت برای شما محاسبه شود (0.8٪) ، این مبلغ زیادی خواهد بود. بنابراین ، وب مانی برای اطمینان از رونق مشتریان خود ، حداکثر مبلغ کمیسیون را در انواع مختلف کیف پول تعیین می کند. این سیستم به گونه ای کار می کند که 0.8٪ از مبلغ شما طبق روش معمول محاسبه شود. اگر این مبلغ کمتر از مقادیر ذکر شده در زیر باشد ، باید مبلغ محاسبه شده را به عنوان کارمزد پرداخت کنید. در غیر این صورت ، هرچه کارمزد شما بیشتر باشد ، می توانید مبلغ مشابهی را پرداخت کنید.


50 WMZ

50 WME

1500 WMR

250 WMU

100 WMB

9000 WMK

1،000،000 WMV

2 WMG

10 WMX

100 WMH

من این را با یک مثال برای شما توضیح می دهم. به عنوان مثال ، فرض کنید می خواهید مبلغی را به دلار آمریکا منتقل کنید و با نرخ کارمزد 0.8٪ ، باید کمیسیون 49 دلار بپردازید. از آنجا که کمتر از 50 دلار است ، شما باید همان 49 دلار را پرداخت کنید. در غیر این صورت ، فرض کنید هزینه انتقال شما 100 دلار است. از آنجا که این بیش از 50 است ، شما باید همان 50 دلار کارمزد را پرداخت کنید.


کمیسیون های وب مانی


در نتیجه ، وب مانی در تلاش است تا از این سیستم هزینه استفاده کند تا بتواند انصاف را در پرداخت هزینه ها حفظ کند.


منبع: giftcard.im


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد