گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

نگاهی به بهترین سایت های فریلنسر خارجی

فریلنسر شدن ایده بسیار خوبی برای هرکسی است که دوست دارد برای خودش کار کند. فریلنسرها می توانند همزمان برای چندین کارفرما کار کنند ، مهارت های مختلفی را به کار گیرند و تا زمانی که بخواهند کار کنند. عالی به نظر می رسد ، درست است؟ اگر در این زمینه انگیزه دارید ، ترجیح می دهید در محیط کار خود کار کنید. این ممکن است برای شما مناسب باشد. در این مقاله سعی شده است اطلاعات کاملی در مورد سایت های آزاد خارجی به شما ارائه شود. ما با افتخار شما را تا پایان این مقاله همراهی می کنیم ...

 سایت های آزاد در خارج از کشور


فریلنسر چیست؟

فریلنسر شخصی است که در شرکت های مختلفی کار می کند و کارمند یک شرکت نیست اما با شرکت خاصی در ارتباط نیست. فریلنسرها خود اشتغالی ، آزادی انتخاب و ... را ترجیح می دهند.


چگونه می توان یک فریلنسر شد؟

مهارت های خود را بنویسید. چه نویسنده باشید ، چه عکاس باشید ، ریاضیدان باشید ، طراح وب باشید ، بازاریاب باشید ، تصویرگر باشید ، محقق باشید و موارد دیگر ، احتمالاً یک شغل آزاد برای شما وجود دارد. می خواهی چه کار بکنی؟ نقاط قوت و ضعف شما چیست؟ لیستی از همه مواردی که فکر می کنید می توانند برای شما درآمد کسب کنند ، تهیه کنید. بدون محدودیت ، لیستی از مواردی را که فکر می کنید در آن مهارت دارید ، تهیه کنید. سپس در بهترین و معتبرترین سایت های آزاد خارجی به اشتراک بگذارید. اگر می خواهید به یک فریلنسر حرفه ای تبدیل شوید ، باید از راهنمایی برای فریلنسر شدن پیروی کنید. حتی اگر نمی خواهید به عنوان فریلنسر شروع کنید ، می توانید در اوقات فراغت خود کار کنید.


سایت های آزاد در خارج از کشور


معرفی بهترین سایت های آزاد خارجی

انواتو


Invato را می توان یکی از معتبرترین و بهترین سایتهای بین المللی آزاد دانست. همانطور که می دانید این شرکت 7 زیر مجموعه دارد که با هر توانایی می توانید روی آنها کار کنید. که شامل الگوهای طراحی برای وب سایت ها ، اسکریپت ها ، پلاگین ها ، فیلم ها ، موشن گرافیک و پروژه های افترافکت ، موسیقی و جلوه های صوتی ، تصاویر ، آیکون ها ، آرم ها ، بردارها و طرح هایی است که با فتوشاپ ایجاد می کنید ، گرافیک بازی رایانه ای ، انیمیشن و پروژه های سه بعدی و ... آیا از تنوع کار در سایتهای فرعی اینواتو نیز متعجب شدید؟


سر کار


این سایت با بیش از 12 میلیون فریلنسر و بیش از 5 میلیون مشتری یکی از بزرگترین سایت های استخدام فریلنسر خارج از کشور است.


Freelancer. com


فریلنسر به مشتریان این امکان را می دهد تا طرح های خود را ارسال کرده و تعداد حراج ها را انتخاب کنند. در حالی که جمعیت بیش از 16 میلیون کاربر آن امکان انجام کار را فراهم می کند ، هزینه بالای Freelancer مخصوصاً برای کاربران تازه کار می تواند دلهره آور باشد.


Guru.com


گورو با 1.5 میلیون عضو در سراسر جهان IT را می فروشد و می فروشد.


Fiverr


Fiverr با قیمت شروع 5 دلار برای فروش خدمات ، کارها یا خدمات به فریلنسرها. از طراحی گرفته تا شبکه های اجتماعی.


99 طرح


99designs به شما امکان می دهد متناسب با نیاز خود مسابقات طراحی را اجرا کنید و سپس طرح برنده را انتخاب کنید. این سایت به شما امکان می دهد تعداد زیادی از گزینه ها را ارزیابی کنید ، با این مزیت که با گزینه های خلاقانه زیادی برای کار خود روبرو هستید.


Proz.com


یکی از معتبرترین سایتهای خارجی برای فریلنسرها Proz است. اعضا Proz.com مجموعه مترجمان آماتور و حرفه ای با بیش از 850،000 عضو است.


 translated.net


Translated.net یکی از بهترین سایت های ترجمه معتبر است که بیش از صد زبان رسمی را ترجمه می کند.


منبع: giftcard.im


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد