گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

راه های جلوگیری از هک حساب پرفکت مانی

خوشبختانه Perfect Money یا PM بسیار ایمن است ، اما هکرهای زیادی نیز وجود دارند! در این مقاله ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حساب Perfect Money خود محافظت کرده و از هک شدن حساب Perfect Money جلوگیری کنید.
  
خوشبختانه Perfect Money یا PM بسیار ایمن است ، اما هکرهای زیادی نیز وجود دارند! در این مقاله ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه از حساب Perfect Money خود محافظت کرده و از هک شدن حساب Perfect Money جلوگیری کنید. متأسفیم ، پرداختهای Perfect Money به شما برگشت داده نمی شود. این بدان معناست که اگر پول شما هک یا به سرقت برود ، دیگر کاری در این زمینه نمی توان انجام داد. بنابراین ، شما باید از تمام گزینه های امنیتی احتمالی برای جلوگیری از هک استفاده کنید. مثل همیشه با درمان "با هم" باشید!

گزینه های امنیتی برای محافظت در برابر هک شدن Perfect Money
درمانگران ما لیستی از مواردی را ایجاد کرده اند که حساب شما را ایمن تر می کند و از هک شدن حساب Perfect Money شما جلوگیری می کند. حتماً دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.

امنیت IP را حفظ کنید
شما باید IP Security را فعال کنید. بنابراین ، اگر کسی بخواهد از طریق دستگاه جدیدی به حساب شما وارد شود ، Perfect Money از شما می خواهد تأییدی را وارد کنید که به ایمیل شما ارسال می شود. بنابراین ، اگر یک هکر آدرس ایمیل شما را نیز هک کند ، می تواند از این مرحله صرف نظر کند ، در غیر این صورت نمی تواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.


CodeCard Perfect Money
اگر هکرها به نوعی به حساب Perfect Money شما دسترسی پیدا کنند ، دلیل اینکه هنوز نمی توانند پول شما را از حساب شما برداشت کنند این است که با مشکل امنیتی دیگری روبرو هستند. برای انتقال پول از حساب خود به حساب دیگر ، باید کارت رمز وارد کنید و بدون این کد ، هیچ کس نمی تواند پول را از حساب شما به حساب دیگری منتقل کند.

چگونه می توان از هک شدن حساب Perfect Money جلوگیری کرد؟
در این مقاله ، ما می خواهیم نکات و پیشنهادات امنیتی را با شما در میان بگذاریم. زیرا می تواند از حساب Perfect Money شما و دیگر حساب های مهم در برابر هکرها محافظت کند.

شناسه Gmail
اولین توصیه استفاده از شناسه Gmail (از آنجا که هک کردن شناسه Gmail بسیار دشوار است) برای ایجاد حساب کاربری Perfect Money است. توصیه دوم استفاده از تأیید صحت دو مرحله ای در Gmail است.

صفحه ورود جعلی
هکرها اغلب از این روش برای بدست آوردن اطلاعات حساب شما استفاده می کنند. صفحه ورود جعلی تقریباً مشابه حساب Perfect Money است. وقتی جزئیات ورود خود را وارد می کنید و روی ورود کلیک می کنید ، در واقع اطلاعات حساس خود را برای هکرها ارسال می کنید. راه حل این است که همیشه ورود به وب سایت رسمی Perfect Money را در مرورگر خود بررسی کنید.

ایمیل های فیشینگ
هرگز روی پیوند موجود در ایمیل خود که به یک وب سایت منجر می شود کلیک نکنید یا اطلاعات شخصی را در آن ایمیل یا وب سایت وارد نکنید. بیشتر ایمیل های فیشینگ با موضوعاتی مانند امنیت حساب ، اعتبار حساب ، جوایز و موارد دیگر برای شما ارسال می شوند.
لازم به ذکر است که پرفکت مانی هرگز به کاربران پاداش ، فرصت سرمایه گذاری ، پول مضاعف یا پیشنهاد ویژه نمی دهد.
لطفاً پیوند موجود در ایمیل خود را به دقت بررسی کنید. هرگز پیوندی را در یک ایمیل مشکوک دنبال نکنید که به آن پی ببرید. اطمینان حاصل کنید که آدرس با پیوند موجود در ایمیل مطابقت دارد. (پیوند را بدون کلیک و فقط اشاره به ماوس دنبال کنید). شکل زیر نمونه ای از تفاوت بین پیوند تایپ شده و پیوند واقعی را نشان می دهد.

امنیت رایانه و مراقبت از keylogger
هرگز از فروشنده نامشخص DVD دی وی دی خریداری نکنید. استفاده از ویندوز و البته نرم افزار آنتی ویروس به روز شده بسیار مهم است. هرگز از حساب های محرمانه کافی نت خود استفاده نکنید ، زیرا پس از خروج از سیستم قادر به کنترل جزئیات حساب خود نخواهید بود.
هرگز نرم افزاری را از ناشران ناشناخته یا غیرقابل اعتماد نصب یا بارگیری نکنید. اکثر هکرها keylogger ها را در این نرم افزار ایجاد می کنند. بنابراین ، اگر این برنامه ها را نصب کنید ، تمام رمزهای عبور خود را از طریق keylogger برای هکرها ارسال می کنید و به آنها کمک می کنید تا حساب Perfect Money شما را هک کنند.
احتمالاً در مورد Perect Money Adder ، PM Stealer و غیره شنیده اید. برخی از افراد ممکن است در این ویدیو نحوه سرقت پول را به شما نشان دهند و بارگیری این نرم افزار را به شما پیشنهاد دهند. این نوع نرم افزارها در واقع خطرناک هستند: به جای هک کردن حساب های دیگر ، حساب Perfect Money شما هک می شود و می توانید پول خود را از دست بدهید.

حتما از حساب خود خارج شوید
برای خروج از حساب خود حتما دکمه خروج از سیستم را کلیک کنید. بسیار مهم است که کاملاً از حساب Perfect Money خود خارج شوید ، در اکثر موارد با بستن پنجره ها و کلیک کردن روی دکمه "بستن" از سیستم خارج نمی شوید.

منبع: giftcard.im

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد