گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

ولو در آینده یک بازی جدید معرفی می‌کند

 پس از خلق استیم، ولو از بازی‌سازی فاصله گرفت و در سال‌های گذشته بازی‌های بسیار کمی را توسعه و عرضه کرده است.
  استیم یک فروشگاه بسیار عالی محسوب می‌شود و ولو همیشه با پشتیبانی خوب آن را به روزرسانی کرده است. اکنون ولو به بازی‌سازی جدی‌تر نگاه می‌کند و قصد توسعه عناوین بیشتری را دارد. سال پیش شاهد عرضه بازی Half-Life: Alyx از سوی ولو بودیم، یک بازی واقعیت مجازی که با استقبال بسیار خوب بازیکنان و منتقدان روبه رو شد. ولو چند سال پیش بازی کارتی Artifact را نیز توسعه داده که بازخوردهای خوبی کسب نکرد و عرضه آن با شکست همراه بود.

گیب نیول (Gabe Newell)، مدیرعامل ولو، با 1 News مصاحبه‌ داشته است. تمرکز اصلی این مصاحبه روی ورزش‌های الکترونیکی در نیوزلند بود. نیول در این مصاحبه از این گفت که ولو روی بازی جدید کار و در آینده آن را معرفی می‌کنند. او به Half-Life: Alyx اشاره کرد که موفقیت‌های زیادی برای ولو به همراه داشت. او در پاسخ به این سوال که آیا با Half-Life 3 طرف هستیم، گفت:

من سال‌های زیادی با موفقیت درباره این موضوعات صحبت نکرده‌ام و تا زمانی که مربوط نباشند، به این کار ادامه خواهم داد.

ولو در گذشته یک استودیو بسیار خلاق بود که تعدادی از بهترین بازی‌های تاریخ را توسعه داده است. تمرکز بیشتر این استودیو روی بازی‌سازی می‌تواند همه بازیکنان را خوشحال کند. نکته مهم این مصاحبه این است که به هیچ بازه زمانی خاصی اشاره نشده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد