گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

جشنواره زمستانه استیم با ۵۰۰ دمو رایگان آغاز می‌شود

پی‌سی‌بازان در سراسر جهان چشم انتظار آغاز جشنواره‌ زمستانه استیم هستند و اکنون به صورت رسمی از تاریخ شروع آن مطلع شده‌ایم.
 در این جشنواره‌ بازیکنان به بیش از ۵۰۰ دمو دسترسی دارند، می‌توانند لایو استریم‌های توسعه دهندگان را تماشا و به صحبت در مورد بازی‌های آن‌ها بپردازند. اکنون مطلع شده‌ایم که جشنواره‌ زمستانه استیم از ۳ فوریه (15 بهمن) آغاز و تا ۹ فوریه (21 بهمن) ادامه خواهد داشت. 

جشنواره‌ بازی استیم در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک اسپین‌آف از رویداد گیم اواردز کار خود را شروع کرد. استقبال از این جشنواره‌ به حدی زیاد و خوب بود که ولو در بهار، تابستان و پاییز دوباره آن را بازگرداند. اولین جشنواره‌ به بازیکنان تنها به ۱۴ دمو دسترسی می‌داد. این عدد در دومین جشنواره‌ به ۴۰ و در فصل تابستان به ۹۰۰ تا افزایش پیدا کرد. برای شرکت در جشنواره‌ زمستانه استیم تنها نیاز است وارد اکانت خود شوید و سپس به همه چیز دسترسی خواهید داشت.

این رویداد به حدی محبوب بود که مایکروسافت نیز از فرمت و قالب آن استفاده کرده و چند ماه پیش دسترسی ۶۰ دمو را طی یک هفته روی ایکس باکس به بازیکنان داد. انتظار می‌رود که آن‌ها در آینده نیز این کار را تکرار کنند.

استیم همچنین محبوب‌ترین پلتفرم در صنعت ویدئو گیم نیز محسوب می‌شود. طبق آمار منتشر شده، این پلتفرم گیمینگ روی پی سی اکنون به طور میانگین بیش از ۱۲۰ میلیون کاربر فعال دارد و اینگونه پلی استیشن (۱۰۲ میلیون کاربر فعال ماهیانه) و ایکس باکس (۹۰ میلیون کاربر فعال ماهیانه) را شکست می‌دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد