گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

۱۵ دقیقه‌ از گیم پلی The Wonderful 101: Remastered را تماشا کنید

در جریان PAX East، حدود ۱۵ دقیقه از بخش‌های اولیه ریمستر بازی The Wonderful 101 منتشر شد که برای طرفداران این بازی دوست‌داشتنی آشنا خواهد بود.

 

 

واندرفول 101 یکی از عناوین پلاتینوم گیمز بود که در سال ۲۰۱۳ به طور انحصاری برای نینتندو و کنسول Wii U منتشر شد. اما خب همانند خیلی از عناوین انحصاری دیگر این کنسول، این بازی علی‌رغم پیدا کردن طرفداران خاص خودش به یک شکست تجاری عظیم تبدیل شد.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile


اما امسال این استودیو به طور رسمی ساخت ریمستر واندرفول 101 را تایید کرد و کمپینی در Kickstarter برای تامین بودجه بازی راه انداخت. کمپینی که به شدت موفق بود و تنها در چند ساعت، بودجه لازم برای عرضه‌ بازی روی پلی سوییچ، پلی استیشن 4 و استیم تامین شد.



این نسخه ریمستر شده قرار است همچنان همان بازی‌ای باشد که می‌شناسیم و دوستش داریم، به علاوه برخی تغییرات جزئی در مورد تجربه کاربران جدید و رابط کاربری. به طور مثال حالت Easy بازی نسبت به قبل آسان‌تر خواهد شد و راهنمایی‌هایی هم برای آشنایی با مکانیک‌های بازی قرار خواهد گرفت.


پلاتینوم گیمز قرار است سال بسیار پر باری داشته باشد و ریمستر واندرفول 101 تنها یکی از چهار پروژه در حال ساختشان است. همچنین آن‌ها به تازگی با ابرکمپانی چینی Tencent وارد همکاری شدند که شاید بتواند درهای بزرگی روی آینده این استودیوی محبوب باز کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد