گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

خداحافظی با Zombie Mode در Call of Duty Mobile

بازی پرطرفدار Call of Duty Mobile اواخر ماه جاری میلادی یکی از محبوب‌ترین حالت‌هایش را از دست خواهد داد؛ همزمان با شروع فصل جدید این بازی و ارائه آپدیت بزرگی که به تازگی در دسترس قرار گرفته، جدیدترین بیانیه سازندگان در ردیت به حذف بخش Zombies در تاریخ ۲۵ مارس (۶ فروردین ۱۳۹۹) اشاره دارد.

  

ما همیشه گفته بودیم که این مد به صورت محدود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اما از تاریخ خداحافظی با آن صحبت نکرده بودیم. این مد هرگز به آن مرحله از کیفیتی که ما انتظارش را داشتیم نرسید. نقشه دوم، Nacht Der Untoten نیز در نسخه جهانی بازی منتشر نخواهد شد.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile


توسعه‌دهندگان در بخشی از بیانیه اشاره دارند که شاید روزی دوباره Zombie Mode به این بازی برگشت، اما «فعلا تمرکز اصلی ما روی توسعه بخش‌های چندنفره، بتل رویال و Ranked است».




همانطور که گفته شد فصل جدید این بازی اخیرا از راه رسیده؛ مثل همیشه با شروع این فصل Battle Pass جدیدی پیش روی کاربران قرار گرفته که شامل کاراکتر John SOAP MacTavish مشهور می‌شود. علاوه بر این نوع جدیدی از کمبوی امتیازگیری به نام H.I.V.E به بازی اضافه شده که به عنوان جایزه به بازیکن نوعی از اسلحه را هدیه می‌دهد که در واقع می‌تواند نوعی مین را روی زمین پرتاب کرده و با راه‌اندازی چند نانو-ربات، دشمنان را بکشد.


مپ جدیدی نیز در دسترس قرار گرفته که با نام Cage شناخته می‌شود و در تمام بخش‌های حالت Ranked قابل بازی است. این نقشه در واقع اولین مپی است که به طور کامل برای کال آو دیوتی موبایل طراحی شده، چرا که باقی مپ‌ها همگی از نسخه‌های کنسولی یا کامپیوتری قرض گرفته شده‌اند.


بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر روی پلتفرم های iOS و اندروید در دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد