گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

Call of Duty: Warzone به‌زودی یک بتل رویال ۲۰۰ نفره می‌شود

مچ‌هایی با حضور ۱۵۰ نفر Call of Duty: Warzone را به یکی از بزرگ‌ترین بتل رویال‌های موجود تبدیل کرده. حال سازندگان بازی تایید کرده‌اند که می‌خواهند تعداد گیمرهای حاضر در هر دست را به عدد بزرگ‌تری برسانند.
  

در گفتگو با USA Today پاتریک کلی از اینفینیتی وارد گفت:

در واقع، می‌توانم به شما بگویم که پیش از این هم مچ‌های ۲۰۰ نفره در بازی برگزار کرده‌ایم. البته قصد داریم این قابلیت را کمی دیر به بازی اضافه کنیم. محتوای زیادی هست که هنوز آن‌ها را معرفی نکرده‌ایم زیرا در زمان لانچ می‌خواستیم بخش‌هایی که مطمئن بودیم خوب کار می‌کند را عرضه کنیم.


Warzone
یکی از انتقادهایی که به کال آف دیوتی جدید می‌شود به سایز بالای آن برمی‌گردد که تا ۱۰۰ گیگابایت هم می‌رسد؛ آن‌هم در حالی که هنوز محتوای زیادی در بازی وجود ندارد. حال و طبق تایید کلی مشخص شده که باید در آینده منتظر معرفی بخش‌های جدیدی برای Call of Duty: Warzone باشیم.

اکتیویژن یک بار با Call of Duty: Mobile ثابت کرد که می‌تواند از برند کال آف دیوتی یک بازی بتل رویال رایگان ارائه کند و به نظر می‌رسد که قرار است چنین اتفاقی برای Call of Duty: Warzone هم رخ دهد. در همین مدت کوتاه، روز گذشته مشخص شد که تعداد کاربران بازی از ۶ میلیون نفر هم عبور کرده است. پیشنهاد می‌کنم که اگر قصد دانلود این بازی را دارید، نگاهی هم به «هر آنچه لازم است درباره بازی رایگان Call of Duty: Warzone بدانید»داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد