گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

لیستی از بازی‌های معرفی نشده اکتیویژن لو رفت؛ ۲ کرش جدید در راه است

یکی از اینسایدرهای اکتیویژن در توییتر اطلاعات تازه‌ای از بازی‌های آینده این کمپانی لو داده که شامل قسمت جدید Call of Duty و نسخه‌های بعدی کرش بندیکوت می‌شود.
  
بر اساس اطلاعاتی که او منتشر کرده، کال آف دیوتی بعدی توسط تری‌آرک ساخته خواهد شد و برای عرضه در سال ۲۰۲۰ آماده می‌شود. پیش از این شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر این که این نسخه یک ریبوت برای سری ‌Black Ops خواهد بود.


کال آف دیوتی ۲۰۲۱ هم توسط اسلج‌همر ساخته خواهد شد که آن هم یک بازی free-to-play خواهد بود. این اینسایدر به در حال ساخت بودن ریمستر Modern Warfare 2 اشاره کرد که احتمالا در آینده‌ای نچندان دور معرفی و عرضه خواهد شد.


بخش دیگری از اطلاعات منتشر شده توسط این اکانت توییتر به سری کرش بندیکوت برمی‌گردد. او می‌گوید یک بازی PVP (بازیکن مقابل بازیکن) در حال توسعه است و همچنین باید منتظر ریمیک بازی نچندان محبوب Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex باشیم. این بازی اولین نسخه از کرش بندیکوت محسوب می‌شد که توسط ناتی داگ ساخته نشده بود.

او همچنین به عرضه قسمت جدید تونی‌هاک در سال ۲۰۲۰ هم اشاره می‌کند که پیش از این هم در ویجیاتو در مورد آن خوانده بودیم. هیچ‌کدام از اطلاعاتی که توسط این شخص منتشر شده‌اند دور از انتظار نیستند زیرا اکتیویژن به طور سالانه نسخه جدیدی از کال آف دیوتی را منتشر می‌کند و پیش از این هم این کمپانی اعلام کرده بود که باید منتظر ریمستر و ریمیک‌های بیشتری از جانب آن‌ها باشیم.

اکتیویژن اخیرا با انتشار Call of Duty: Warzone سر و صدای زیادی بین طرفداران بازی‌های بتل رویال به پا کرده است. همچنین اگر از مخاطبان موبایلی این فرنچایز هستید پیشنهاد می‌کنم «معرفی بهترین تنظیمات Call of Duty Mobile برای بهتر بازی کردن» را مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد