گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

توسعه‌دهندگان Call of Duty Warzone از سازوکارهای ضدتقلب‌شان می‌گویند

تدابیر ویژه‌ای برای جلوگیری از تقلب در Call of Duty Warzone در نظر گرفته شده‌اند. در وبلاگ اکتیویژن، اینفینیتی وارد که توسعه‌دهنده این عنوان بتل رویال رایگان است، اظهار داشته که متقلبان را به‌هیچ وجه تحمل نمی‌کند. این شرکت اعلام کرد از زمان عرضه تا کنون بیش از ۵۰ هزار بازیکن را در سرتاسر جهان به صورت دائمی بن کرده و به آن‌ها اجازه بازی نمی‌دهد.
  
اینفینیتی وارد تیم‌های امنیتی خاصی را به کار گرفته تا گیم‌پلی و اطلاعات را در هر زمانی بررسی کنند و متقلبان را شناسایی کنند. این تیم‌های امنیتی «تمامی چیت‌ها و هک‌های ممکن را بررسی می‌کنند» که شامل ربات‌های نشانه‌‍گیری و wallhack نیز می‌شود. این توسعه‌دهنده همچنین قصد دارد سیستم گزارش درون بازی خود را بهبود ببخشد تا متقلبان را راحت‌تر شناسایی و حذف کند.


بازیکنان می‌توانند منتظر رابط کاربری «ساده و پربازدهی» در آینده باشند که «تجربه گزارش دادن یکدستی» را به همراه داشته باشد. این استودیو جزئیات نقشه‌ها و برنامه‌های خود را به اشتراک نگذاشت تا افراد خاطی نتوانند آن را دور بزنند. به هر حال، این شرکت اشاره کرد که گزارش‌های تقلب‌های احتمالی را بر اساس «اطلاعات کلیدی» فیلتر و آنالیز می‌کند. همچنین اظهار داشت که امیدوار است بتواند در آینده آمارهای به‌روزتری را در مورد بازیکنان بن شده اعلام کند. در این پست نوشته شده:

ما تمامی شکل‌های تقلب را بسیار جدی می‌گیریم و حفظ کردن یک سطح و زمین بازی عادلانه برای همه از مهم‌ترین اهدافمان است. این بخش از مواردی است که بسیار روی آن کار کرده‌ایم، اما معمولا درباره آن زیاد سخن نمی‌گوییم.

به زبان ساده، هیچ توجیهی برای تقلب وجود ندارد. ما می‌دانیم که یک راه حل قطعی برای جلوگیری از تقلب وجود ندارد و یک تلاش متوالی است که باید در ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته صورت بگیرد. جای نگرانی وجود ندارد و ما وظیفه داریم تجربه‌ای منصفانه و لذت‌بخش را برای همه رقم بزنیم.

همچنین در مقاله جداگانه‌ای تمام چیزهایی که یک بازیکن را بن می‌کنند یا بلاهای بدتری سر او می‌آورند مشخص شده. پیشنهاد می‌کنیم قسمت‌های اول و دوم آموزش مقدماتی Call of Duty Warzone را از دست ندهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد