گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

تاریخ شروع فصل سوم Call of Duty Modern Warfare مشخص شد

فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare که البته الان با Warzone هم اشتراک دارد، همین هفته آغاز می‌شود. برای اولین بار اطلاعاتی از سوی اکتیویژن زودتر از آنکه لو برود، توسط صفحه توییتر خودشان منتشر شده و حالا می‌دانیم که فصل سوم در تاریخ ۸ آپریل، معادل با چهارشنبه همین هفته ۲۰ فروردین شروع خواهد شد.

  

یک فصل جدید یعنی موجی تازه از بتل پس با جوایزی تازه؛ اواسط فصل دوم اکتیویژن بتل رویال Warzone را راه‌اندازی کرد که عینا از همان مجموعه بتل پس استفاده می‌کرد، و این روند در فصل سوم نیز ادامه خواهد داشت، تنها با این تفاوت که این بار کاربران نسخه رایگان وارزون، تمام فصل را برای پیشرفت در بتل فصل فرصت خواهند داشت. در همین حین تمام کاربران مدرن وارفر و وارزون می‌توانند از مزیت امتیاز و جوایز دوبرابر (Double XP) نیز بهره ببرند.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile


عکس تبلیغاتی فصل سوم در عین اشاره به نام هر دو بازی Modern Warfare و Warzone، سه کاراکتر را روی جلد اصلی به تصویر کشیده که یکی از آنها Alex از خط داستانی مدرن وارفر است که این بار یکی از پاهایش مصنوعی شده. در پس‌زمینه تصویر Ghost هم دیده می‌شود که در جریان فصل دوم به عنوان یک کاراکتر قابل آزادسازی از طریق بتل پس به بازی اضافه شد و همچنین یکی از ارکان مهم در شروع وارزون به شمار می‌آمد.


گفتنی است این روزها اکتیویژن حسابی سرش شلوغ است؛ از معرفی نسخه ریمستر Call of Duty Modern Warfare 2 گرفته تا پشتیبانی مستمر از Warzone. ضمن اینکه شنیده شده حتی Modern Warfare 3 هم در دست بازسازی است و شاید در آینده معرفی شود. در سوی دیگر نیز گفته می‌شود احتمالا نسخه سال آینده، ریبوت سری Black Ops خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد