گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

اینفینیتی وارد بیش از ۷۰ هزار بازیکن متقلب در Call of Duty: Warzone را بن کرد

استودیو اینفینیتی وارد درباره وضعیت متقلبین Call of Duty: Warzone و اقداماتی که برای مبارزه با آن‌ها انجام داده توضیحاتی منتشر کرد.

 

 

این استودیو در توییتر اعلام کرد که هم‌اکنون بیش از ۷۰ هزار بازیکن در سرتاسر دنیا از بازی بن شده‌اند که نسبت به آخرین آمار رسمی (۵۰ هزار بازیکن) افزایش چشم‌گیری داشته است. همچنین اینفینیتی وارد نوشته که برنامه دارد تا به روزرسانی‌های امنیتی بسیاری برای مبارزه با وضعیت چیتینگ (تقلب) منتشر کند. سیستم گزارش متقلبین هم به زودی پیشرفته‌تر خواهد شد تا چیترها راحت‌تر شناسایی شوند.


منبع: https://giftcard.im/app/category/Buy-CP-game-Call-of-Duty-Mobile


یکی از بهبودهایی که سیستم گزارش دریافت خواهد کرد مربوط به بهبود رابط کاربری‌اش خواهد بود که امکان گزارش راحت‌تر را به بازیکنان می‌دهد. البته اینفینیتی وارد به طور دقیق وارد جزئیات نشد؛ چرا که در صورت انجام این کار، چیترها می‌توانند با سیستم آشنا شوند و راه‌هایی برای دور زدنش پیدا کنند. با این حال، این استودیو نوشته که گزارش‌ها را بر اساس «داده‌های کلیدی» بررسی خواهد کرد.


با توجه به محبوبیت بسیار بالای Call of Duty: Warzone (بازی به تازگی به رکورد ۵۰ میلیون بازیکن رسید) و مجانی بودن آن، منطقی است که چیترهای بیشتری هم جذب بازی شوند. صرفا جهت مقایسه، استودیو ریسپاون سال گذشته اعلام کرد که بیش از ۳۵۰ هزار بازیکن در ایپکس لجندز بن شده‌اند. عددی که احتمالا در این مدت خیلی هم بیشتر از این‌ها شده باشد.


وارزون در کنار Modern Warfare فصل سوم خود را آغاز کرده که شامل حالت‌های جدید، اپراتورهای جدید و غیره می‌شود. با آغاز فصل سوم، حالت سه‌ نفره از وارزون حذف شد و پس از اعتراض بازیکنان، بعد از مدت کوتاهی به بازی بازگشت. همچنین قرار است دو حالت جدید برای این دو بازی در طی این هفته اضافه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد