گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

دو حالت جدید به Modern Warfare و Warzone اضافه می‌شوند

دو بازی Call of Duty: Modern Warfare و Call of Duty Warzone هر کدام به زودی میزبان یک حالت جدید می‌شوند. یکی از آن‌ها قطعا برای بازیکنان Modern Warfare 3 آشنا خواهد بود.
  
حالت اول که برای مدرن وارفر در نظر گرفته شده Drop Zone نام دارد. این مد که ابتدا در MW3 و سپس Ghosts و Infinite Warfare حضور پیدا کرده بود، با اختلاف یکی از پر هرج و مرج‌ترین مدهای کل فرنچایز است. این حالت تیمی بازیکنان را به چالش می‌کشد تا در آبجکتیو معینی بایستند و از خود و آن مکان در مقابل تیم حریف دفاع کنند. اولین تیمی که به مقدار امتیاز مد نظر برسد برنده مسابقه خواهد بود. نکته‌ای هم که این حالت را جذاب می‌کند این است که Killstreakها دائما از آسمان بر سرتان فرود می‌آیند.

برای وارزون نیز روشی جدید برای تجربه این بتل رویال معرفی شده است. این حالت که Scopes and Scatter Guns Trios نام دارد، تنها به شکل سه نفره قابل بازی بوده و بازیکنان را به استفاده از شاتگان‌ها و اسنایپرها محدود خواهد کرد. با این کار، بازیکنان مجبور خواهند شد که دائما بین مبارزه از راه نزدیک و راه دور تصمیم بگیرند و استراتژی‌های خود را بر اساس موقعیت دایره تغییر دهند.

هر دو حالت قرار است در طول این هفته در بازی فعال شوند. مدرن وارفر و وارزون هم اکنون فصل سوم خود را آغاز کرده‌اند که شامل موارد اضافه شده جدیدی از جمله اپراتورها، سلاح‌ها، مپ‌ها و غیره می‌شود. با شروع این فصل، حالت سه‌نفره از وارزون حذف شد و جای خود را به مد چهارنفره داد، اما پس از اعتراضات بازیکنان این حالت به بازی بازگشت. همچنین وارزون به تازگی به رکورد ۵۰ میلیون بازیکن رسیده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد