گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

برگزاری اولین سری مسابقات قهرمانی جهانی Call of Duty Mobile

اکتیویژن به دنبال برگزاری اولین سری از مسابقات قهرمانی جهانی Call of Duty Mobile با همکاری واحد اکسپریای سونی است. تمام بازیکنان و کاربران این عنوان از سرتاسر جهان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند. اولین مرحله از این تورنمنت قرار است در آخر هفته‌های ۳۰ آپریل (۱۱ اردیبهشت) تا ۲۴ می (۴ خرداد) برگزار شود.
  
در دور انتخابی فقط بازیکنان رنک Veteran یا بالاتر مجاز به شرکت هستند. در ادامه هم خود اکتیویژن مراتب ثبت‌نام و صعود به مسابقات را برای بازیکنان انجام می‌دهد. البته تا به اینجای کار هنوز خبری از جوایز این مسابقات در دسترس نیست.


ناگفته نماند علاوه بر داشتن رنک Veteran یا بالاتر، بازیکنان باید حداقل ۱۸ ساله باشند و پیشینه‌ای عاری از هرگونه تقلب در کال آو دیوتی موبایل داشته باشند. کسانی که مایل به شرکت در این تورنمنت هستند برای کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند به وبسایت Call of Duty: Mobile سر بزنند.

بیشتر بخوانید:

تعداد بازیکنان Call of Duty: Modern Warfare به ۶۲.۷ میلیون نفر رسید
۱۵ نقشه برتر در بخش چندنفره سری بازی Call of Duty
بازیکنانی که دارای شرایط فوق هستند می‌توانند با ورود به یکی از ۴ تورنمنت انتخابی آنلاین که از تاریخ ۱۱ اردیبهشت شروع می‌شود، رقابت را کلید بزنند. شرکت‌های اکتیویژن و تنسنت به عنوان توسعه‌دهندگان بازی این‌گونه توضیح می‌دهند:

برای هرکدام از ۴ آخر هفته، همین که در داخل بازی روی گزینه “Sign Up” کلیک کنید، تورنمنت برایتان شروع خواهد شد و ۱۰ بازی نخست که انجام می‌دهید برایتان امتیازات لازم برای ورود به تورنمنت اصلی را به همراه خواهد داشت.

این امتیازات بر اساس بردهایتان در بازی‌ها و البته رنک کنونی‌تان محاسبه می‌شود، هر قدر رنک‌تان بالاتر باشد امتیازات بیشتری در صورت برد بدست می‌آورید. اگر در ۱۰ بازی اول رنک به ۸۰ امتیاز دست پیدا کنید –فرقی ندارد چه آخر هفته‌ای– مستقیما به مرحله دوم مسابقات راه خواهید یافت.

بازیکنان باید در نظر داشته باشند که از هیچ نوع وسیله و ابزار خارجی‌ای برای هدف‌گیری و … استفاده نکنند که خارج از قوانین است.

در مرحله دوم بازی‌ها، بازیکنان باید تیمی متشکل از تمامی راه‌یافتگان تشکیل داده و باهم به بازی‌های آنلاین ادامه دهند. وب‌سایت کال آو دیوتی موبایل بزودی توضیحات بیشتری را از جزئیات مسابقات قهرمانی جهانی Call of Duty Mobile منتشر خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد