گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

بخش زامبی احتمالا به بازی Call of Duty: Warzone اضافه می‌شود

در حالی که فصل‌های بعدی Call of Duty: Warzone و Call of Duty Mobile تا اطلاع ثانوی تاخیر خورده بود و تاریخ عرضه آن‌ها را نمی‌دانستیم، در این میان شایعه‌ای مبنی بر اضافه شدن بخش زامبی به وارزون منتشر شد.

به گزارش گیم رنت، برخی منابع طی هفته‌های اخیر اطلاعات مختلفی راجع به Call of Duty بعدی به‌دست آورده‌اند که به مدهای مختلف و لوگوی جدیدِ Black ops اشاره دارد. این افراد همچنین متوجه شده‌اند که اکتیویژن برنامه‌هایی برای اضافه کردن بخش زامبی به وارزون ترتیب داده است.

وجود زامبی‌ها در Call of Duty: Warzone تغییرات جالبی در بازی به‌وجود می‌آورد چراکه این عنوان هیچ NPC خاصی درون خود ندارد. بتل رویاهای دیگر مثل Apex تاکنون برخی NPCها را به بازی اضافه کرده‌اند و موفقیت‌های جالبی نیز حاصل شده است. حال باید ببینیم اضافه شدن زامبی‌ها به وارزون چه تاثیری روی آن خواهد داشت.


لازم به تاکید دوباره است که این اطلاعات هنوز توسط اکتیویژن به تایید رسمی نرسیده و امکان صرفا شایعه بودن آن زیاد است. با این حال اگر چنین موضوعی حقیقت داشته باشد باید ببینیم هواداران و بازیکنان چه واکنشی به بخش زامبی در وارزون خواهند داشت.

طی سال‌های اخیر بازی Black Ops 4 در بخش Blackout حاوی زامبی بود و هواداران مشکلی با آن نداشتند. گرچه باتوجه به رویکرد خیلی واقع‌گرایانه‌تر در Warzone، واقعا نمی‌شود واکنش هواداران به بخش زامبی را حدس زد.
  
از سوی دیگر برخی معتقدند اضافه شدن بخش زامبی به Call of Duty: Warzone به معرفی کال آف دیوتی ۲۰۲۰ نیز مرتبط باشد. پیش از این گفته می‌شد اکتیویژن قصد دارد بازی بعدی خود را از طریق همین وارزون به مخاطبان معرفی کند. در نتیجه عده‌ای بر این باورند که بخش زامبی می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای معرفی Call of Duty 2020‌ باشد.


در هر حال چه وارزون زامبی‌ها را به خود ببیند و چه نبیند، منابع رسمی تایید کرده‌اند که کال آف دیوتی بعدی قطعا شامل بخش زامبی خواهد بود.

بازی Call of Duty: Warzone هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4‌ و ایکس باکس وان در دسترس است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد