گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

فیلم سونیک به راحتی Birds of Prey را در باکس آفیس کنار خواهد زد

سونیک یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال جاری است که بالاخره در حال رسیدن به زمان اکران هستیم. حال و بر اساس گزارشی که در سایت ورایتی منتشر شده، این فیلم در اولین آخر هفته خود به فروشی بین ۴۰ الی ۴۵ میلیون دلار خواهد رسید.
  
پیش‌بینی شده که سونیک به راحتی بتواند صدرنشین هفته گذشته باکس آفیس یعنی ‌‌Birds of Prey را کنار بزند. این فیلم که در آغاز اکران خود ضعیف‌تر از انتظارات عمل کرده، با تغییر نامش و اضافه شدن اسم هارلی کوئین به ابتدای نام رسمی فیلم روبرو شده بلکه عملکردش در گیشه بهبود پیدا کند.


‌‌Birds of Prey در هفته اول اکرانش ۳۳ میلیون دلار فروخت و به همین خاطر سونیک احتمالا بدون هیچ چالشی صدرنشین این هفته باکس آفیس خواهد بود. تولید فیلم سونیک ۸۷ میلیون دلار هزینه داشته است. در ابتدای معرفی این فیلم اعتراضات زیادی به ظاهر سونیک صورت گرفت. به همین خاطر سازندگان فیلم تصمیم گرفتند تا در طراحی چهره این کاراکتر تغییراتی ایجاد کنند.

این بازطراحی که بنا بر گفته‌ها حدود ۵ میلیون دلار خرج روی دست سازندگان و کمپانی سگا گذاشته، به کمک طراح پیشکسوت کاراکتر بازی‌های ویدیویی به اسم تایسون هس صورت گرفت.

فیلم سونیک هفته آینده در روز ۲۵ بهمن در سینماهای سرتاسر دنیا اکران خواهد شد. انتظار می‌رود طی روزهای آتی شاهد انتشار نقدهای این فیلم باشیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد