گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

احتمالا یکی از نقشه‌های Modern Warfare 3 به کال آو دیوتی اضافه می‌شود

با وجود اینکه ممکن است Call of Duty: Warzone کمی نسخه اصلی بازی یعنی کال آو دیوتی مدرن وارفر را از مرکز توجه دور کرده باشد اما همچنان استودیو اینفینیتی وارد و تیمش به برنامه‌های پشتیبانی پس از عرضه خود ادامه می‌دهند. فصل دوم بازی به اواخر خود نزدیک شده و انتظار می‌رود در روز ۸ اپریل (۲۰ فروردین) به پایان برسد. با نزدیک شدن به فصل سوم، محتوای زیادی در راه است و از طرفی بدون شک این بدین معناست که باید انتظار لو رفتن بیشتر این محتوا را هم داشته باشیم.
  
تریلر جدیدی که از سوی اکتیویژن منتشر شده، طرفداران را به این فکر وا داشته که نقشه‌ جدیدی قرار است همراه با فصل ۳ به بازی اضافه شود. هنوز مشخص نیست که رونمایی از این نقشه از قصد یا اشتباهی بوده است اما در هر صورت کدهایی که روی مانیتور یکی از کارمندان شرکت نقش بسته است، این قضیه را بر ملا می‌کند. کدی که نوشته شده به نقشه‌ای به نام mp_village2 اشاره دارد که بسیاری از طرفداران کال آو دیوتی اعتقاد دارند همان نقشه Village مدرن وارفر ۳ است.


Village یکی از نقشه‌های مورد علاقه گیمرها از Modern Warfare 3 است. هر چند Village نقشه‌ای بزرگ به حساب می‌آید و تجربه نشان داده که این نقشه‌های بزرگ در کال آو دیوتی جدید چندان محبوب نیستند. نقشه «روستا» در اصل روستایی آفریقایی را به تصویر می‌کشد که ساختمان‌های کوچک زیاد، یک رود کوچک و خودروهای متعددی دارد. این نقشه به خاطر محدوده‌های درگیری نزدیک و دور خود معروف اتس که تنوع خوبی به گیم‌پلی می‌دهد.

نقشه Village هنوز به طور رسمی برای Call of Duty: Modern Warfare تایید نشده و اینفینیتی وارد و اکتیویژن هنوز از برنامه‌هایشان برای فصل سوم نگفته‌اند اما خب این تیزر ظاهرا نشان می‌دهد که این نقشه در حال بازسازی و طراحی است. شاید در فصل سوم یا چهارم از راه برسد یا حتی احتمال دارد داستان چیز دیگری باشد.

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، انتظار می‌رود که فصل سوم بازی در هفته اول آپریل آغاز شود اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و چالش‌های کار کردن در این شرایط احتمال تاخیر عرضه فصل سوم نیز وجود دارد. شما دوست داشتید چه نقشه‌ای از نسخه سوم مدرن وارفر به بازی اضافه شود؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد