گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

اسپین‌آف Borderlands در دست ساخت قرار دارد

Borderlands 3 کمتر از دو سال پیش به بازار عرضه شده و اکنون استودیو گیرباکس روی یک اسپین‌آف از این مجموعه بسیار محبوب کار می‌کند.
  
استودیو گیرباکس هنوز به پشتیبانی از Borderlands 3 ادامه می‌دهد و Borderlands 3: Director’s Cut چند هفته پیش به بازار عرضه شده است. با توجه به جدیدترین اطلاعات به دست آمده، نسخه جدید از این سری در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.


Game Reactor اولین سایتی است که به این موضوع اشاره کرده است. بنابر گزارش این سایت یک اسپین‌آف از سری Borderlands در دست ساخت قرار دارد و زودتر از آنچه فکر کنید منتشر می‌شود. Game Reactor اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نکرده، ولی به نظر می‌رسد که با عنوانی کاملا متفاوت طرف خواهیم بود.

یکی از احتمالات پیش‌درآمدی مثل Borderlands: The Pre-Sequel است. البته چنین عنوانی با فرمول کلی این سری ساخته شده و با شایعات هم‌خوانی ندارد. از طرف دیگر می‌توان با یک دنباله با Tales from the Borderlands طرف باشیم. در چند ماه گذشته شایعاتی به بازگشت این بازی اشاره داشته است. البته با توجه به لحن گزارش Game Reactor می‌توان انتظار داشت که گیرباکس روی یک بازی کاملا جدید کار کند. متاسفانه اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد و نمی‌توان از صحت این شایعات اطمینان حاصل کرد.

استودیو گیرباکس که چند ماه پیش بازی گادفال را برای پلی استیشن 5 و پی‌سی منتشر کرده بود، در زمستان توسط کمپانی هولدینگ سوئدی Embracer Group (یا همان THQ Nordic AB سابق) با ارزش 1.3 میلیارد دلار خریدار شد. از این رو گیرباکس در کنار THQ Nordic، سیبر اینتراکتیو، کوک مدیا، DECA Games، امپلیفایر گیمز و Coffee Stain هفتمین عضو خانواده ایمبریسر محسوب می‌شود. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد