گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

۵ راه دریافت الماس رایگان در بازی فری فایر در ماه آوریل

از الماس، ارز درون بازی فری فایر، برای اهداف مختلف مانند خرید اقلام و موارد دیگر استفاده می شود. با وجود این، این ارز های درون برنامه ای رایگان نیستند و کاربران ملزم به خرید آنها هستند. صرف هزینه برای یک بازی همواره یک گزینه عملی برای همه بازیکنان نیست. بنابراین، پلیرها به دنبال روش های جایگزین برای به دست آوردن ارز به صورت رایگان هستند. در این مقاله از بخش اخبار بازی و کنسول انارگیفت پنج روش برای بدست آوردن الماس رایگان فری فایر به صورت رایگان در آوریل ۲۰۲۱ آورده شده است. جایزه Google Opinion یکی از روش‌های مورد استفاده و قابل اعتماد در بین بازیکنان است. بیش از ۵۰ میلیون بارگیری در فروشگاه Play دارد و امتیاز ۴.۳ نیز در همین قسمت دارد.
  
۱. الماس رایگان فری فایر: جایزه Google Opinion
الماس فری فایر
در این برنامه، کاربران برای به دست آوردن اعتبارات Google Play باید نظرسنجی های ساده و مستقیم را انجام دهند. آن‌ها بعداً می توانند از آنها برای خرید الماس، مستقیماً از Garena Free Fire استفاده کنند.


۲. اتاق های هدیه و کاستوم
الماس رایگان Free Fire
چندین صفحه اینستاگرام و سایت های یوتیوب میزبان مزایایی هستند که فرصتی مناسب برای دریافت الماس های فری فایر را بدون هیچ گونه هزینه ای در اختیار بازیکنان قرار می دهند. اگر آنها خوش شانس باشند، ممکن است ارز خود را در بازی دریافت کنند.در همین حال، چندین اتاق کاستوم نیز به عنوان جایزه الماس دارند و متعاقباً بازیکنان می توانند در آن‌ها نیز شرکت کنند.

۳.برنامه های GPT

بسیاری از برنامه های GPT (دریافت از طریق پرداخت) در بازار وجود دارد ، مانند Easy Rewards و Poll Pay. بازیکنان معمولاً باید پیشنهادهای مختلفی مانند نظرسنجی ، آزمونها و موارد دیگر را تکمیل کنند. بعداً آنها می توانند از چندین پاداش مانند کارت های هدیه و غیره استفاده کنند. توجه به این نکته مهم است که گزینه های پرداخت بسته به کشور کاربر متفاوت است. دریافت الماس رایگان فری فایر از این راه ممکن است برای کاربران ایرانی مقداری دشوار باشد.

خرید گیفت کارت گوگل پلی – کلیک کنید
نحوه وارد کردن (ردیم) گیفت کارت Google Play – کلیک کنید
۴.مناسبت ها

توسعه دهندگان این عنوان رویدادهای بی شماری را اضافه می کنند که فرصتی را برای بازیکنان فراهم می کند تا الماس رایگان فری فایر بدست آورند. در حال حاضر، King of the Hill ادامه دارد و یک جایزه کلی ۱۰۰۰۰ الماس وجود دارد. کاربران برای شرکت در این رویداد باید کلاچ های برتر ۱ v 4 و پرچم های تیم خود را در Booyah بارگذاری کنند!

۵. الماس رایگان فری فایر: وب‌سایت های GPT

وب سایت های GPT آخرین روشی است که بازیکنان می توانند برای بدست آوردن الماس به صورت رایگان از آن استفاده کنند. عملکرد آن‌ها مشابه برنامه های GPT است و کاربران باید وظایفی مانند نظر سنجی و موارد دیگر را انجام دهند. Swagbucks، Prize Rebel و YSense چند وب سایت پرکاربرد در میان کاربران سراسر جهان هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد