گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

مقایسه بازی Minecraft و Hay Day

ماینکرفت هرچند به عنوان یک بازی کشاورزی شناخته نمی‌شود اما در این بازی تقریبا هر کاری می‌شود کرد و کشاورزی یکی از آن‌ها است. به‌خصوص در حالت «بقا» و اوایل بازی که برای زندگی نیاز به غذا دارید و به همین‌خاطر مجبورید از توانایی‌هایتان در زمینه کاشت محصولات کمک بگیرید.
  
جدا از این ویژگی بازی ماهی‌گیری هم دارد، می‌شود حیوانات را پرورش داد یا برای ساخت وسیله‌های مختلف به استخراج منابع معدنی پرداخت. برای آشنایی بیشتر با بازی‌هایی که شبیه به ماینکرفت هستند پیشنهاد می‌کنیم مقاله «وقتی خلاقیت محدودیتی ندارد؛ بهترین بازی‌های ساخت و ساز موبایل» را مطالعه کنید.
در بین بازی‌هایی که مدیریت ساختمان‌های یک مزرعه را به‌عهده بازیکن می‌گذارند و پیشرفت‌ها هم چند ساعتی طول می‌کشد، هی دی (Hay Day) از آن ریش سفید‌هایی است که به لطف آپدیت‌های پیاپی سوپرسل هنوز جذابیت دارد.

مشابه بقیه بازی‌های مدیریتی در اینجا کارتان را با یک زمین کوچک آغاز می‌کنید و رفته رفته با ارتقا خانه‌ها، هم جایی که هستید را گسترش می‌دهید و هم می‌توانید کارهای بیشتری انجام ‌دهید.

سوپرسل چند ماه پیش نسخه جدید این بازی را به اسم Hay Day Pop منتشر کرد که البته فعلا تنها در کشورهای فنلاند، استرالیا و نیوزلند در دسترس است. بازی دوباره روی مدیریت یک مزرعه دست گذاشته اما این بار ساده‌تر از گذشته، Hay Day Pop ترکیبی از کندی کراش و نسخه قبلی‌اش بوده و با امتیازاتی که در بخش جورکردنی بازی به دست می‌آیند می‌شود مزرعه را بزرگ‌تر کرد.

Homescapes یا نسخه فارسی شده‌اش گلمراد را تصور کنید، Hay Day Pop ظاهرا همان است اما جای اینکه اسباب اثاثیه خانه را تغییر دهید اینجا مزرعه را زیبا‌تر می‌کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد