گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

گیفینو

آموزش خرید گیفت کارت

بازی Vanquish برای پی‌سی تایید شد

سرانجام نسخه پی سی بازی Vanquish به صورت رسمی توسط کمپانی سگا و استودیوی پلاتیوم گیمز تایید شد. بنا به گفته سگا، نسخه رایانه شخصی این عنوان ویدیویی در روز ۲۵ می امسال (۴ خرداد ماه سال ۹۶) از طریق فروشگاه استیم منتشر خواهد شد. همچنین امکان پیش خرید بازی برای طرفداران و بازی بازان از همین امروز فراهم شده و سازندگان برای پیش خریداران بازی در نظر گرفته اند 

اگر شما یکی از طرفداران پر و پا قرص عناوین ویدیویی استودیوی پلاتیوم گیمز باشید، حتما اطلاع دارید بازی Bayonetta که در ابتدا به صورت انحصاری بر روی کنسول های نسل هفتم منتشر شده بود، پس از درخواست های فراوان بازی بازان سرانجام در ۱۱ آوریل امسال (۲۲ فروردین ۹۶) این عنوان ویدیویی بر روی پلتفرم پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز پورت شد. در آن زمان، کمپانی سگا قول انتشار عناوین بیشتری را بر روی رایانه شخصی داد به طوری که چندی پیش این شرکت خبر جدیدی از بازی Vanquish منتشر کرد.


ساعاتی پیش کمپانی محبوب سگا به صورت رسمی انتشار بازی Vanquish بر روی رایانه شخصی ویندوزی را تایید کرد. این شرکت اعلام کرد که بازی Vanquish در روز ۲۵ می امسال (۴ خرداد ماه سال ۹۶) در فروشگاه استیم منتشر خواهد شد و علاقه مندان تنها با پرداخت ۱۹٫۹۹ دلار می توانند این بازی مهیج را بر روی پی سی تجربه کنند. البته درصورتی که بازی Bayonetta را خریداری کرده باشید (در بخش Library حساب کاربری خود وجود داشته باشد)، ۲۵ درصد تخفیف بر روی قیمت نهایی بازی Vanquish اعمال خواهد شد.


در صفحه استیم بازی Vanquish اطلاعات نسبتا زیادی در خصوص نسخه پی سی بازی به چشم دیده می شود. بر اساس اطلاعات درج شده در این صفحه، نسخه رایانه شخصی بازی دارای فریم ریت نامحدود و چندین بخش تنظیمات گرافیکیست که بازی بازان بر اساس سیستم پلتفرم خود قادر خواهند بود بخش های مختلف گرافیکی بازی از جمله تکسچر، سایه، رزولوشن HD آزاد، anti-aliasing، نورپردازی SSAO و… را تغییر دهند. همچنین این نسخه از رزولوشن بی نظیر  ۴K پشتیبانی می کند تا گرافیک و محیط بازی بیشتر از پیش زیبا به نظر برسد. ناگفته نماند امکان کسب اچیومنت استیم و ذخیره سازی اطلاعات در حافظه ابری استیم در این بازی قرار داده شده است.


در حال حاضر امکان پیش خرید بازی از طریق فروشگاه معتبر استیم فراهم گردیده و درصورتی که قبل از زمان انتشار بازی، این عنوان را از شبکه استیم خریداری کنید، مزایا و هدایای ویژه ای از سوی سازندگان دریافت خواهید کرد. استودیوی پلاتیوم گیمز در این خصوص گفته است که پیش خریداران بازی به صورت اتوماتیک و خودکار به نسخه دیلاکس دیجیتالی دسترسی خواهند داشت. نسخه دیلاکس دیجیتالی بازی شامل ۵ ساند ترک یا همان موسیقی متن، آواتار شخصیت بازی، کتاب هنری دیجیتالی و چندین والپیپر انحصاری می باشد.



آقای جان کلارک (John Clark) انتشار نسخه پی سی بازی Bayonetta را موفقیت آمیز دانست و در بیانیه ای از فروش رضایت بخش و استقبال کم نظیر طرفداران از این عنوان بر روی پلتفرم رایانه شخصی سخن گفت. از این رو شرکت سگا قصد دارد با گذشت زمان، عناوین ویدیویی بیشتری را از طریق شبکه استیم بر روی این پلتفرم پورت کند. جان کلارک در این باره گفت:


هنوز عناوین ویدیویی زیادی بر روی پلتفرم PC منتشر خواهند شد. پس منتظر بازی های بعدی و معرفی آن ها باشید…


بروز رسانی خبر:

پس از معرفی رسمی بازی از سوی شرکت سگا، سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Vanquish بر روی رایانه شخصی ویندوزی بر روی فروشگاه استیم قرار گرفت. برای اجرای این عنوان ویدیویی با حداقل گرافیک و کیفیت ممکن، به یک پردازنده اینتل Core i3-3220 3.3GHz یا ای ام دی Phenom II X4 40، رم ۴ گیگابایتی و ورژن ۶۴ بیتی سیستم عامل مایکروسافت ویندوز ۷ به بالا احتیاج خواهید داشت. به علاوه، سیستم شما حداقل باید مجهر به پردازنده گرافیکی انویدیا GeForce GTX 570 یا ای ام دی Radeon HD 6950 باشد. فضای خالی مورد نیاز برای نصب بازی نیز، ۲۰ گیگابایت اعلام شده است. در ادامه می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی Vanquish را مشاهده کنید.


سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Vanquish:

سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز ۷ و ویندوزهای جدیدتر (۶۴ بیتی)

پردازنده مرکزی: اینتل Core i3-3220 3.3GHz یا ای ام دی Phenom II X4 40

رم: ۴ گیگابایت

پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 570 یا ای ام دی Radeon HD 6950 (پشتیبانی از نسخه ۹ دایرکت ایکس)

هارد دیسک: ۲۰ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی Vanquish:

سیستم عامل: مایکروسافت ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی)

پردازنده مرکزی: اینتل Core i5-4460 3.2GHz یا ای ام دی FX-8320

رم: ۸ گیگابایت

پردازنده گرافیکی: انویدیا GeForce GTX 760 یا ای ام دی Radeon HD 7870 (پشتیبانی از نسخه ۹ دایرکت ایکس)

هارد دیسک: ۲۰ گیگابایت

همان طور که گفته شد، کمپانی سگا بزودی عناوین بیشتری را در اختیار دارندگان پلتفرم پی سی قرار خواهد داد. برای اطلاع از آخرین خبرهای این کمپانی ناشر، رسانه کلیک را دنبال کنید.


بازی Vanquish در تاریخ ۱۹ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۰ مصادف با ۲۷ مهر ماه سال ۸۹ توسط کمپانی مشهور سگا بر روی دو کنسول نسل هفتم مایکروسافت و سونی یعنی ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر شد. کار ساخت بازی در سال میلادی ۲۰۰۷ توسط استودیوی پلاتیوم گیمز و به کارگردانی آقای شینجی میکامی آغاز شد. این استودیو به خوبی توانست ایده ها و المان های مورد نظر را بر روی این بازی پیاده سازی کند و نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان و گیمرها کسب کرد. در کارنامه آقای شینجی میکامی، فعالیت بر روی دو مجموعه Devil May Cry و Resident Evil دیده می شود.


منبع: https://giftcard.im/giftcard/Steam-Wallet 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد